Παράγοντας πάνω από 1.000 ίππους, η νέα C8 Corvette ZR1 είναι το πιο ισχυρό και ταχύτερο αυτοκίνητο V8 της Αμερικής…
Με σχεδόν 1.080 ίππους, ο διπλοτούρμπινος V8 δεν κάνει τη νέα Corvette ZR1 να κατέχει μόνο τον τίτλο της ταχύτερης Corvette όλων των εποχών, αλλά και ολόκληρη την Chevrolet να περηφανεύεται πλέον ότι κατασκευάζει τον ισχυρότερο V8 στην Αμερική. Και όχι άδικα…
Πρόκειται για έναν γιγαντιαίο κινητήρα V8, που είναι χτισμένος πάνω στον «LT6» (ο ισχυρότερος ατμοσφαιρικός V8 στον κόσμο) που τροφοδοτεί την σημερινή Corvette C8 ZO6 και με τις απαραίτητες τροποποιήσεις έχει καταφέρει να ξεπεράσει τους 1.000 ίππους ισχύος!
Οι τροποποιήσεις αυτές περιλαμβάνουν νέες κυλινδροκεφαλές, ελαφρύτερα έμβολα, μεγαλύτερους χώρους καύσης, βελτιστοποιημένο χρονισμό βαλβίδων, νέους αυλούς εισαγωγής και εξαγωγής και φυσικά δύο στροβιλοσυμπιεστές με έξυπνες τεχνικές για μείωση του turbo lag.
Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι απλά εντυπωσιακό, με την μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 1.079 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και τη μέγιστη ροπή τα 1.121 Nm, όταν το βάρος ανέρχεται σε μόλις 1.665 κιλά για την κουπέ εκδοχή και σε μόλις 1.705 κιλά για την κάμπριο!
Όλη αυτή η απόδοση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς(!) μέσω μιας τροποποιημένης έκδοσης του οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της Corvette, που έχει δεχθεί και αυτό με τη σειρά του βελτιώσεις στην τελική σχέση μετάδοσης, ενώ για την επιβράδυνση υπάρχουν κεραμικά φρένα, που απαρτίζονται από δίσκους 400 χλστ. με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 390 χλστ. με τετραπίστονες πίσω!
Και φυσικά για να μπορέσει να κρατηθεί το αυτοκίνητο στο δρόμο, η Chevrolet έχει προσθέσει νέα αεροδυναμικά βοηθήματα στη ZR1, τα οποία συνολικά παράγουν 544 κιλά κάθετης δύναμης στα 350 χλμ./ώρα, όπου ορίζεται και η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Τέλος, με την κυκλοφορία της ZR1 θα διατεθεί και το προαιρετικό πακέτο ZTK, το οποίο περιλαμβάνει πιο άκαμπτα ελατήρια και μια μεγαλύτερη πίσω αεροτομή, συνοδευόμενη από πολλά ανθρακονημάτινα μέρη και ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R για τους -επίσης- ανθρακονημάτινους τροχούς των 20 και 21 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα.