Το Ford Focus μπορεί τώρα να γίνει δικό σας εύκολα και γρήγορα, με τους πλέον προνομιακούς όρους και νέα, ακόμα πιο προσιτή τιμή, η οποία ξεκινά πλέον από το πόσο των €24.499.
Την ίδια στιγμή, η πλούσια γκάμα εκδόσεων και μοντέλων του Ford Focus προσφέρει τώρα σε όλους τους πελάτες πλούσια εξοπλισμένες εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ για εταιρικούς πελάτες, οι οποίες εξασφαλίζουν μηδενικό φόρο για τον τελικό χρήστη, σε συνδυασμό με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Εκτός από τα παραπάνω, το δημοφιλές μοντέλο της Ford κρύβει και άλλους άσσους στο μανίκι του. Σημείο αναφοράς είναι η 8ετής εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect, η οποία έρχεται να συνοδέψει όλες τις εκδόσεις που διατίθενται στη χώρα μας, αποδεικνύοντας έμπρακτα όχι μόνο τον κορυφαίο δείκτης αξιοπιστίας του, αλλά και την εμπιστοσύνη της ελληνικής αντιπροσωπείας στο καταξιωμένο της οικογενειακό μοντέλο. Έτσι, χάρη στη μοναδική αυτή εγγύηση, ένα ακόμα ισχυρό επιχείρημα έρχεται να προστεθεί στη φαρέτρα του Ford Focus για όλους όσοι επιθυμούν να απολαύσουν ξέγνοιαστα και για πολλά χιλιόμετρα τις αρετές του.
Τις προνομιακές τιμές διάθεσης στην ελληνική αγορά, τον μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης για τις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις Titanium και την κορυφαία εργοστασιακή εγγύηση έρχονται να πλαισιώσουν τα ανταγωνιστικά προγράμματα χρηματοδότησης, τα οποία φέρουν την υπογραφή της Ford Finance προσφέροντας τους πλέον ευνοϊκούς όρους, όπως χαμηλή προκαταβολή από 20% και χαμηλό επιτόκιο 3,99%.
Όσο για τους διαθέσιμους κινητήρες στο νέο Focus, αυτοί είναι τόσο βενζίνης, όσο και πετρελαίου, με το σύνολο της γκάμας να καλύπτει κάθε ανάγκη.
Αρχίζοντας από τις εκδόσεις βενζίνης, ο δημοφιλής 1.0L Ecoboost είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 125 ή 155 ίππους και διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt συνδυαζόμενος στην πρώτη περίπτωση με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και στη δεύτερη με το προηγμένο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Pwoershift. Σε αυτόν τον προηγμένο 3κύλινδρο κινητήρα της Ford, στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη συναντάμε μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG), η οποία παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, παρέχοντας την απαραίτητη υποβοήθηση είτε για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης για πιο άμεση απόκριση στις επιταχύνσεις εν κινήσει, είτε για μείωση του φόρτου του κινητήρα, προς όφελος της κατανάλωσης.
Για τους οδηγούς εκείνους που διανύουν περισσότερα χιλιόμετρα, ο καταξιωμένος κινητήρας πετρελαίου 1.5L EcoBlue της Ford -με ενσωματωμένη πολλαπλή εισαγωγής, υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας και ψεκασμό καυσίμου υψηλής πίεσης για μείωση των εκπομπών ρύπων και αύξηση της απόδοσης κατά την καύση- είναι επίσης διαθέσιμος σε έκδοση με απόδοση 115 ίππων, σε συνδυασμό με ένα εξίσου προηγμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων.
Τέλος, εξελιγμένη από την Ford Performance, η κορυφαία έκδοση του Ford Focus είναι η ST, η οποία έρχεται να διεγείρει τα οδηγικά πάθη, πρωτίστως χάρη στην καταιγιστική απόδοση των 280 ίππων και 420Nm του πανίσχυρου βενζινοκινητήρα 2.3L EcoBoost της Ford. Αυτός ο κινητήρας υποστηρίζεται από έναν twin-scroll υπερσυμπιεστή και τεχνολογία anti-lag, συνδυαζόμενος με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή με 7τάχυτο αυτόματο. Άλλες τεχνολογίες υψηλών επιδόσεων της έκδοσης ST περιλαμβάνουν το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, το οποίο βελτιώνει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις στροφές και την ελκτική πρόσφυση κατά την επιτάχυνση, ενώ διαθέσιμο είναι και το Continuously Controlled Damping, που παρακολουθεί με τη σειρά του δεδομένα από τα συστήματα διεύθυνσης, πέδησης, ανάρτησης και αμαξώματος 500 φορές το δευτερόλεπτο προκειμένου να προσαρμόζει την απόσβεση των αμορτισέρ με γνώμονα είτε τη βέλτιστη ποιότητα κύλισης είτε τον καλύτερο έλεγχο στις στροφές.