Από την παρουσίασή τους τη δεκαετία του 2000 μέχρι τη διακοπή τους στα τέλη του περασμένου έτους, τα σύγχρονα αυτοκίνητα της Dodge (το Challenger και το Charger) προσδιορίστηκαν από τα μεγάλα, θορυβώδη και αναμφισβήτητα αμερικανικά μοτέρ Hemi V8.
Ωστόσο, ο καιρός έφτασε και για την Dodge και ιδού το αυτοκίνητο που θα γίνει ο αντικαταστάτης και των δύο. Ο τίτλος βέβαια σημαίνει ότι, ναι, το Charger έγινε ηλεκτρικό. Αλλά αυτή δεν θα είναι η μόνη επιλογή…
Κορυφαίο Charger θα είναι το πλήρως ηλεκτρικό, τετρακίνητο Charger Daytona. Το πρώτο αυτοκίνητο που θα κατασκευάζεται πάνω στη νέα επεκτάσιμη πλατφόρμα STLA Large της Stellantis, ενώ βασίζεται σε ένα ηλεκτρικό σύστημα 400v και μια μπαταρία 100,5 kWh, με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα!
Το Daytona διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, το R/T 503 ίππων και το Scat Pack των 680 ίππων! Η Dodge αναμένει ότι το τελευταίο θα είναι ικανό να πετύχει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα και να διανύσει ένα τέταρτο του μιλίου (400 μ.) σε 11,5 δευτερόλεπτα!
Μια μικρή προειδοποίηση με αυτά τα νούμερα ισχύος είναι ότι είναι οι πολύ κορυφαίοι αριθμοί του Charger Daytona και έρχονται με ενεργή τη λειτουργία PowerShot. Παρόμοια με τη λειτουργία push-to-pass στην ανανεωμένη Porsche Taycan, αυτή η λειτουργία προσθέτει στο αυτοκίνητο επιπλέον 40 ίππους για 15 δευτερόλεπτα, ενώ χωρίς αυτή, οι τιμές ισχύος είναι 630 ίπποι για το Scat Pack και 456 ίπποι για το R/T.
Η Dodge ισχυρίζεται ότι η ηλεκτρική αυτονομία ξεπερνά τα 500 χλμ. για το λιγότερο ισχυρό R/T και τα 400 χλμ. για το Scat Pack, με αμφότερα να έχουν τη δυνατότητα να φορτίσουν τη μπαταρία τους από 20 έως 80% σε 27 λεπτά με έναν γρήγορο φορτιστή.
Ίσως βέβαια το πιο σημαντικό από τις ηλεκτρικές εκδόσεις, για τις οποίες ξέραμε ότι ήταν στα σκαριά εδώ και λίγο καιρό, είναι ότι το βενζινοκίνητο Dodge δεν έχει πεθάνει ακόμα. Λίγο πιο μετά, το Daytona θα ενωθεί με το Charger Sixpack. Αυτό είναι ένα όνομα από το παρελθόν της Dodge και ενώ κάποτε αναφερόταν σε εξακύλινδρους καρμπυρατέρ κινητήρες, τώρα υποδηλώνει έξι κυλίνδρους, καθώς το Charger θα είναι διαθέσιμο με τον Hurricane straight-six των 3,0 λίτρων, διπλού στροβιλοσυμπιεστή της Stellantis.
Το Sixpack θα είναι διαθέσιμο ως High Output, δίθυρο κουπέ 550 ίππων και ως Standard Output 420 ίππων, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσης ως τετράθυρο. Άλλες λεπτομέρειες του συστήματος μετάδοσης κίνησης και των επιδόσεων παραμένουν άγνωστες προς το παρόν.
Όλα τα Charger διαθέτουν σε όλους τους τροχούς ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και τη συνήθη γκάμα λειτουργιών οδήγησης (Auto, Eco, Sport, Wet/Snow και Track), με το Scat Pack να αποκτά μια πρόσθετη λειτουργία Drag.
Περισσότερες φωτογραφίες: