Μέχρι πολύ πρόσφατα, φαινόταν ότι η Aston Martin ήταν έτοιμη να αποχαιρετήσει τον V12 κινητήρα, ένα σύνολο που καθόρισε την εταιρεία από τότε που πρωτοεμφανίστηκε στο DB7 το 1999. Τα αυτοκίνητά της ωστόσο άλλαξαν όλα τα δωδεκακύλινδρα μοτέρ τους για υπερτροφοδοτούμενα V8 της AMG και φαινόταν ότι το V12 Vantage και το Valor ήταν τα αποχαιρετιστήρια μοντέλα.
Όπως αποδεικνύεται όμως, αυτό δεν ισχύει καθώς η Aston ανακοίνωσε ότι έχει αναπτύξει έναν νέο κινητήρα V12 twin-turbo, ο οποίος θα κάνει το ντεμπούτο του σε ένα νέο μοντέλο αργότερα μέσα στη χρονιά.
Φαίνεται ότι ο κινητήρας θα είναι μια σημαντικά επεξεργασμένη έκδοση της μονάδας των 5,2 λίτρων που επί του παρόντος βρίσκουμε στο DBS και προηγουμένως εμφανιζόταν στα V12 Vantage και DB11.
Η Aston αναφέρεται σε ενισχυμένο μπλοκ, επανασχεδιασμένες κυλινδροκεφαλές, επανασχεδιασμένους εκκεντροφόρους και νέους αυλούς εισαγωγής και εξαγωγής. Διαθέτει επίσης turbo μειωμένης αδράνειας για καλύτερη απόκριση.
Δόθηκαν επίσης ορισμένα στοιχεία για τον νέο κινητήρα: 835 ίπποι ισχύος, ένα καθόλου ασήμαντο κέρδος σε σχέση με την πιο ισχυρή έκδοση του τρέχοντος V12 της εταιρείας, που αποδίδει 770 ίππους στο DBS 770 Ultimate.
Ο κινητήρας θα κατασκευάζεται χειροποίητα σε περιορισμένους αριθμούς κάθε χρόνο και θα τοποθετείται σε αυτό που η Aston αποκαλεί τα «πιο αποκλειστικά και περιορισμένης διαθεσιμότητας» μοντέλα της. Θα δούμε το πρώτο από αυτά, «ένα νέο μοντέλο ναυαρχίδα», αργότερα φέτος…
Δυστυχώς όμως δεν έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες για το τί μπορεί να είναι αυτό το μοντέλο, αλλά υπήρξαν πολλές κατασκοπευτικές λήψεις του διαδόχου της τρέχουσας DBS, ο οποίος είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιήσει τον νέο κινητήρα…