Auto NewsNews

BMW M4 CS: 550 ίπποι, 3,4 δευτ. το 0-100 χλμ./ώρα και 7:21.99 στο Nürburgring!

Έχει περάσει πολύς καιρός. Όμως η αναμονή τελείωσε επιτέλους. Η νέα BMW M4 CS είναι εδώ και τοποθετείται μεταξύ της Competition και της CSL για να φέρει περισσότερη ισχύ, λιγότερο βάρος και λίγη ακόμα ταχύτητα…

Εάν είστε εξοικειωμένοι με την M3 CS, τίποτα δεν θα σας εκπλήξει. Το νέο δίθυρο κουπέ των Βαυαρών έχει την ίδια ισχύ 550 ίππων χάρη στον διπλό υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα του, ενώ η μέγιστη ροπή είναι 650 Nm και περνάει στον δρόμο μέσω του συστήματος τετρακίνησης M xDrive της BMW.

Επίσης, ένα οκτατάχυτο αυτόματο Steptronic είναι το μόνο διαθέσιμο κιβώτιο ταχυτήτων και με το γκάζι στο πάτωμα, τα 100 χλμ./ώρα έρχονται από στάση σε 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 300 χλμ./ώρα, ταιριάζοντας με την M3 CS σε όλα τα μέτωπα…

Το βάρος μειώνεται επίσης. Η BMW λέει ότι 20 κιλά μειώνονται σε σύγκριση με την M4 Competition χάρη σε μια έγχυση πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα σε πολλά πάνελ του αμαξώματος όπως το καπό, ο μπροστινός διαχωριστής αέρα και ο πίσω διαχύτης, μεταξύ άλλων.

Αλλά δεν είναι μόνο στο εξωτερικό… η κεντρική κονσόλα, τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων και διάφορα εσωτερικά διακοσμητικά στοιχεία χρησιμοποιούν το ανθρακόνημα, ενώ τα στάνταρ καθίσματα M Carbon είναι ελαφρύτερα και η BMW περιόρισε ακόμη οκτώ κιλά από το σύστημα εξάτμισης.

Σε συνδυασμό με τη ρύθμιση πλαισίου και ανάρτησης που είναι ειδικά για την CS, το αποτέλεσμα είναι ένα γρήγορο κουπέ που εκπλήσσει και στις στροφές. Όχι, δεν είναι πιο γρήγορο γύρω από το Nürburgring από την CSL, αλλά είναι απίστευτα κοντά. Η BMW σημείωσε επίσημο χρόνο 7 λεπτών 21,99 δευτερολέπτων, δηλαδή σχεδόν 1,5 δευτερόλεπτο περισσότερο από την αναμφισβήτητα σκληροπυρηνική CSL!

Μάλιστα, για να βοηθήσει τους αγοραστές να αξιοποιήσουν στο έπακρο την CS σε ένα  track day, η BMW προσφέρει ειδικά ελαστικά ως επιλογή χωρίς κόστος. Αυτά, τοποθετούνται σε ένα κλιμακωτό σετ ζάντες αλουμινίου M που προσφέρονται είτε σε μαύρο είτε σε χρυσό χρώμα, διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και 20 ιντσών πίσω.

Οι υπόλοιπες -μοναδικές για την CS- πινελιές περιλαμβάνουν ένα διακριτικό μαύρο εσωτερικό με κόκκινη επένδυση, γεμάτη δέρμα και Alcantara. Τα εξωτερικά χρώματα κατά την κυκλοφορία περιορίζονται στο Riviera Blue ή στο Frozen Isle of Man Green, σε αντίθεση με τα εκτεθειμένα ανθρακονήματα και τα κίτρινα φώτα πορείας στους προβολείς.

Επιπλέον, θα βρείτε την επωνυμία CS στα καθίσματα, την κεντρική κονσόλα και τα μαρσπιέ των θυρών, για να μην αναφέρουμε τα σήματα CS στο πορτμπαγκάζ και τη μάσκα. Αυτή η μεγάλη μάσκα -τώρα χωρίς πλαίσιο για εξοικονόμηση βάρους- αποκτά κόκκινη επένδυση για να τη βοηθήσει να βγει έξω σε σύγκριση με την τυπική M4.

Κλείνοντας, ενώ το βάρος είναι μειωμένο η τιμή σίγουρα δεν θα είναι, αφού αναμένεται να είναι σίγουρα μεγαλύτερη από αυτή της Η M4 Competition M xDrive (146.250€) και μικρότερη της σκληροπυρηνικής CSL (243.200€), αλλά για τα ακριβή νούμερα θα πρέπει να αναμένουμε μέχρι τα τέλη του μήνα, όταν και θα ανοίξουν τα βιβλία παραγγελιών…

Περισσότερες φωτογραφίες:

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!