Η Porsche στο ξεκίνημα του 2025 περνάει από ένα facelift μέσης ζωής την 911 Carrera S και τα μεγάλα νέα για το νέο μοντέλο της γενιάς 992.2 είναι μια σημαντική αύξηση στην ισχύ, η οποία μάλιστα δεν είναι αποτέλεσμα υβριδικής τεχνολογίας, όπως στην τελευταία 991 GTS.
Πιο συγκεκριμένα, η νέα 911 Carrera S που μόλις παρουσιάστηκε από την Porsche, διαθέτει έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο boxer κινητήρα 3,0 λίτρων που έχει αναβαθμιστεί με ένα νέο σετ υπερσυμπιεστών και ένα ανανεωμένο σύστημα ψύξης. Το αποτέλεσμα είναι 480 ίπποι (από 450 ίππους) ενώ η ροπή των 530 Nm είναι ίδια με πριν. Ως αποτέλεσμα, ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα πέφτει στα 3,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 330 χλμ./ώρα!
Όλη αυτή η ισχύς αποστέλλεται στους πίσω τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, αφού παρά το γεγονός ότι τα βασικά μοντέλα Carrera και Carrera T προσφέρονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, η νέα Carrera S διατίθεται μόνο με το «διάσημο» PDK της εταιρείας.
Επίσης, η Porsche ισχυρίζεται ότι η νέα Carrera S είναι «η πιο δυναμική» που έχει παραχθεί ποτέ, έχοντας τροποποιήσει τη γεωμετρία της μπροστινής ανάρτησης και έχοντας προσθέσει νέα φρένα με δίσκους 408 χλστ. εμπρός και 308 χλστ. πίσω, όταν το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus είναι πλέον στάνταρ, όπως στάνταρ είναι και ένα σπορ σύστημα εξάτμισης με ασημί απολήξεις.
Κατά τα άλλα, η ανανεωμένη σχεδίαση βασίζεται σε μοντέλα 911 Turbo προηγούμενης γενιάς και οι αλλαγές σε σύγκριση με την απερχόμενη Carrera S περιλαμβάνουν έναν ανανεωμένο εμπρός προφυλακτήρα, νέους προβολείς LED matrix και νέους τροχούς, με ζάντες 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω.
Στα ενδότερα, όπως και στις άλλες εκδόσεις της Porsche 911 που ανανεώθηκαν πρόσφατα, έτσι και στη νέα Carrera S, η Porsche έχει εγκαταλείψει το φυσικό της στροφόμετρο για να δημιουργήσει έναν νέο πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, τη στιγμή που μια ασύρματη βάση φόρτισης smartphone διατίθεται πλέον ως στάνταρ και οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν ως βασική επιλογή το μαύρο δέρμα, ενώ φυσικά υπάρχει μια μακρά λίστα με προαιρετικό πρόσθετο εξοπλισμό, όπως σε κάθε νέα Porsche.
Ανάμεσα σε αυτόν τον προαιρετικό εξοπλισμό, ξεχωρίζουν τα κεραμικά φρένα, η τετραδιεύθυνση και η ανάρτηση PASM (Porsche Active Suspension Management), που περιορίζει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ. και βελτιώνει την απόκριση και την ακρίβεια.
Κλείνοντας, η νέα Porsche 911 Carrera S είναι διαθέσιμη για παραγγελία είτε ως coupe είτε ως cabriolet, με τις τιμές στην ελληνική αγορά να ξεκινούν από τα 220.770 ευρώ για την coupe και από τα 240.720 ευρώ για την cabriolet.