full screen background image
Search
Πέμπτη 18 Ιούλιος 2019
  • :
  • :

Nissan GT-R NISMO 2020: Σε θέση «μάχης»!

Επιδεικνύοντας τις συναρπαστικές του δυνατότητες στην EuroSpeedway Lausit της Γερμανίας, το νέο GT-R NISMO 2020 ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των supercars.

Το Nissan GT-R NISMO 2020 διαθέτει ένα μοναδικό στυλ που αντανακλά τη μακροχρόνια αγωνιστική φιλοσοφία του θρυλικού αγωνιστικού οίκου της φίρμας.

Έχει αναρίθμητες τεχνολογίες, εμπνευσμένες από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, με γνώμονα τη βελτίωση της απόδοσής του μέσω της εξαιρετικής αεροδυναμικής, της ανάρτησης, των συστημάτων μετάδοσης αλλά και κίνησης, δημιουργώντας ένα απόλυτα ισορροπημένο μηχάνημα οδήγησης που είναι έτοιμο να βγει τόσο στο δρόμο, όσο και  στην πίστα!

Με νέους αγωνιστικού τύπου στροβιλοσυμπιεστές, βελτιωμένο έλεγχο αλλαγής ταχυτήτων, ελαφρύτερα εξαρτήματα, μειωμένη συνολική μάζα και αναβαθμίσεις στα φρένα, τους τροχούς και τα ελαστικά, το Nissan GT-R NISMO 2020 κατάφερε να μειώσει κατά των 2,5 δευτερόλεπτα τον χρόνο στην πίστα δοκιμών και εξέλιξης της Nissan. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι έχει αυξηθεί και η ήδη εκπληκτική σταθερότητα του μοντέλου σε υψηλές ταχύτητες, που τώρα αγγίζουν τα 300 χλμ./ ώρα!

Ο κινητήρας του GT-R NISMO 2020, γνωστός και ως «VR38DETT», είναι το αποτέλεσμα της τεχνογνωσίας που η NISMO έχει αποκτήσει από τη συμμετοχή της σε πολυάριθμες εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σε όλο τον κόσμο. Πλέον, στο ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει ένα ζεύγος υπερσυμπιεστών υψηλής ροής και μεγάλης διαμέτρου, όμοιων με αυτούς της αγωνιστικής έκδοσης του GT3. Οι νέοι υπερσυμπιεστές διαθέτουν φτερωτή τουρμπίνας με 10 πτερύγια (ένα λιγότερο από το τρέχον μοντέλο), όπου το καθένα από αυτά είναι 0,3 χιλιοστά λεπτότερο. Αυτό αντιπροσωπεύει μείωση της μάζας κατά 14,5% και συνεπώς της αδράνειας (24%), επιτρέποντας αύξηση της  απόκρισης.

Ταυτόχρονα, το αναβαθμισμένο σύστημα της εξάτμισης από τιτάνιο, διαθέτει τώρα έναν πιο εμφατικό, αλλά όχι ενοχλητικό ηχητικό τόνο, που διαπερνά την καμπίνα, ενώ οι χειροποίητες, «καπνισμένες» απολήξεις, υπογράφουν με τον καλύτερο τρόπο το ελαφρύ σε βάρος σύστημα.

Επίσης, το βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη, όταν τεθεί σε R-mode, επιτυγχάνει αλλαγές πιο δυναμικά, χάρη σε έναν νέο αλγόριθμο για το Adaptive Shift Control (ASC). To ASC επιλέγει την βέλτιστη σχέση για κάθε σενάριο οδήγησης, κάτι που μπορεί να γίνει ιδιαίτερα αισθητό κατά τη διάρκεια της πέδησης και όταν το αυτοκίνητο στρίβει σε γωνίες, προσφέροντας ακρίβεια στον χειρισμό με ταχύτερα «κατεβάσματα» και μειώνοντας την υποστροφή, κατά την είσοδο στην στροφή. Με την ταχύτητα του κινητήρα να διατηρείται σε υψηλότερο ρυθμό χάρη στην εμπλοκή χαμηλότερης σχέσης, η επιτάχυνση βελτιώνεται αισθητά όταν το αυτοκίνητο βγαίνει από την στροφή.

Εμφανισιακά, δεν έχουμε ουσιαστικές αλλαγές στο μάτι, αλλά έχουμε σημαντικές αλλαγές στην αεροδυναμική. Οι αλλαγές είναι εντελώς λειτουργικές, αυξάνοντας την ψύξη στρατηγικών τμημάτων του αυτοκινήτου όπως τον χώρο του κινητήρα και τα φρένα, χωρίς να επηρεάζουν αρνητικά την τιμή 0,26 του συντελεστή οπισθέλκουσας.

Ένας ακόμα τομέας που κάνει ξεχωριστό το GT-R NISMO 2020, είναι η ποσότητα ανθρακονημάτων που φέρει. Χάρη στο συγκεκριμένο υλικό, τα περισσότερα εξαρτήματα είναι ελαφρύτερα σε σύγκριση με το τρέχον μοντέλο, περιλαμβάνοντας τους προφυλακτήρες και τα εμπρός φτερά (-4,5 κιλά), το καπό (-2 κιλά), την οροφή (-4 κιλά), το πορτμπαγκάζ και την πίσω αεροτομή.

Παράλληλα, ακολουθώντας την φιλοσοφία του kaizen, κάθε επιμέρους στοιχείο έχει βελτιωθεί για να μειώσει το βάρος, να αυξήσει την άντωση και να βελτιώσει την αεροδυναμική. Συνδυαστικά, αυτά τα εξωτερικά μέρη του αυτοκινήτου έχουν οδηγήσει σε μια συνολική εξοικονόμηση βάρους 10,5 κιλών, εκτός της μείωσης των 20 κιλών που επετεύχθησαν από τις αναβαθμίσεις και τα νέα εξαρτήματα.

Όσο για τα φρένα, η Nissan συνεργάστηκε με τον Ιταλό κατασκευαστή φρένων Brembo για να δημιουργήσει ένα ολοκαίνουργιο πακέτο φρένων για το GT-R NISMO 2020. Οι ειδικές μεγάλες δαγκάνες συνοδεύονται από μεγάλους κεραμικούς ρότορες, τους μεγαλύτερους που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε Ιαπωνικό αυτοκίνητο, διάστασης 410 mm (16,1 ίντσων) εμπρός και 390 mm (15,3 ίντσων) πίσω.

Τέλος, οι ρυθμίσεις στις αναρτήσεις του GT-R του NISMO 2020, βελτιώνουν τη σταθερότητα στις στροφές (πλευρική G), με αυξημένη απόκριση ταχύτητας και ακόμα καλύτερη ποιότητα κύλισης. Το τιμόνι διαθέτει καλύτερη γραμμικότητα και ακρίβεια από ποτέ, απαιτώντας ελάχιστες διορθώσεις ακόμη και σε ταχύτητες που φτάνουν τα 300 χλμ./ώρα!

Περισσότερες φωτογραφίες: