full screen background image
Search
Σάββατο 15 Ιούνιος 2019
  • :
  • :

Πάτησε Ελλάδα η έκδοση Raptor του Ford Ranger! [video]

Με ιδιαίτερα επιβλητική και επιθετική εμφάνιση, έκανε την παρουσίασή του στην Ελλάδα το πιο δυνατό -και με… αγωνιστικά χαρακτηριστικά- διπλοκάμπινο pick up 4×4 της Ford, το εντυπωσιακό Ranger Raptor, σε μία πρώτη στατική γνωριμία με τους εκπροσώπους του τύπου και του δικτύου της μάρκας στη χώρα.

Το Raptor θα είναι διαθέσιμο από τα μέσα του χρόνου, με την τιμή του να κυμαίνεται μεταξύ 48.000 και 50.000 ευρώ.

Αυτή, λοιπόν, η έκδοση Raptor του γνωστού Ranger πρόκειται για ένα όχημα 101% αμερικανικής νοοτροπίας που παραπέμπει ευθέως στις ιδιοκατασκευές τις οποίες  βλέπομε, εδώ και 50 χρόνια, στους αγώνες που γίνονται στις διάφορες ερήμους της Καλιφόρνιας και της Νεβάδας, τύπου «Mπάχα 500» κλπ. Έτσι, μετά τα πολυχρηστικά και τα τζιποειδή, που ήρθαν στην Ευρώπη από τις ΗΠΑ με 50 χρόνια καθυστέρηση, έρχονται στην Ευρώπη και τα pick up αγωνιστικού τύπου «Μπάχα»!

Και για του λόγου το αληθές, είναι το αγωνιστικό τμήμα της εταιρίας, η Ford Performance, που σχεδίασε την ανάρτηση και όλες τις ενισχύσεις του σασί, ώστε να μετατραπεί σε ένα pick up υψηλών επιδόσεων και οδηγικής συμπεριφοράς.

Είναι δε αυτή τη στιγμή το μόνο pick up που προσφέρεται έτοιμο στην ευρωπαϊκή αγορά με τέτοιες δυνατότητες. Άλλωστε, αυτό φαίνεται από τα ειδικά, 17άρια, ενισχυμένα, λάστιχα της Goodrich ή από τα (αμερικανικά) αμορτισέρ Fox που είναι must για όσους τρέχουν σε αγώνες τύπου Μπάχα.

Tη θηριώδη εμφάνιση του Raptor συμπληρώνουν και τα επιλεγμένα χρώματα με τα διάφορα λογότυπα στο πλάϊ, τα τονισμένα φρύδια στα φτερά, κ.α.

Και βέβαια το μήκος του, που φθάνει τα 5,63 μ. και μιλάει από μόνο του, όπως και το πλάτος (1,86 μ.) και το ύψος του (1,83μ.).

Αν και η Ford δεν έχει δώσει ακόμη πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά, κρίνοντας από το απλό διπλοκάμπινο Ranger, το βάρος του είναι γύρω στα 1.350 – 1.400 κιλά.

Κάτω από καπό υπάρχει ο καινούργιος 4κύλινδρος, 2λιτρος -πλέον-  πετρελαιοκινητήρας που υπάρχει και στο απλό Ranger, με 213 ίππους και… 500 Nm. O κινητήρας τροφοδοτείται από δύο τούρμπο διαφορετικού μεγέθους. Το πιο μικρό λειτουργεί στις χαμηλές στροφές ενώ από τις μεσαίες και πάνω «μπαίνει» το μεγάλο.

Το σύστημα 4κίνησης είναι ελεγχόμενο από τον οδηγό με ένα στρογγυλό διακόπτη δίπλα στο λεβιέ ταχυτήτων (10τάχυτο αυτόματο) και έχει τρεις επιλογές: 2H (πισωκίνητο), 4H (4κίνητο γρήγορο) και 4L (4κίνητο αργό), ενώ να σημειώσουμε ότι δεν υπάρχει κεντρικό διαφορικό.

Στον εξοπλισμό του Raptor περιλαμβάνονται όλα τα σύγχρονα «καλούδια» που βρίσκομε στα επιβατικά σήμερα. Δηλαδή οθόνες αφής, εφετζίδικα στερεοφωνικά, συστήματα πλοήγησης, εξοπλισμός ασφάλειας (ABS, TCS και όλα τα συναφή), εξελιγμένο φρενάρισμα, έλεγχος σε κατάβαση με μεγάλη κλίση, κ.α.

Περισσότερα για το εντυπωσιακό Raptor, σε λίγους μήνες όταν αρχίσει να διατίθεται στην Ελλάδα.

Περισσότερες φωτογραφίες: