Μπορεί να είναι τα GTI και τα T16 της Peugeot που θυμούνται οι περισσότεροι, αλλά μεταξύ της ιστορικής γκάμας των hot-hatch της γαλλικής φίρμας, το όνομα Rallye είναι πολύ ιδιαίτερο…
Έχει αναπτυχθεί επίσημα μόνο τρεις φορές, με πιο διάσημη εφαρμογή στο 106 καθώς και στο 205 και στο 306, ενώ κάθε φορά απορρίπτει όλα τα μη απαραίτητα για χάρη της απόδοσης.
Έχει περάσει καιρός από την τελευταία φορά που ένα Rallye έφυγε από το εργοστάσιο της Peugeot (22 χρόνια στην πραγματικότητα), οπότε είναι εύκολο να υποστηρίξουμε ότι υπάρχει ένα… κενό που πρέπει να καλυφθεί. Εκεί επενέβη ένας Ελβετός αντιπρόσωπος…
Αυτό λοιπόν είναι το Peugeot 208 Rallye, μια ανεπίσημη ειδική έκδοση που παράγεται από την Garages-Hotz…
Οπτικά, πληροί όλες τις προϋποθέσεις, με τη λευκή βαφή, τις πολύχρωμες ρίγες και το προσεγμένο λογότυπο στην κολόνα C.
Δυστυχώς όμως, οι αλλαγές είναι μόνο αισθητικές. Το αυτοκίνητο αυτό εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τον τρικύλινδρο 1,2 λίτρων του 208 με ισχύ 100 ίππους, αν και τουλάχιστον κινείται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Εξίσου δυστυχές είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν ούτε μέτρα εξοικονόμησης βάρους, εκτός από τους πιθανώς ελαφρύτερους χαλύβδινους τροχούς, με το σύνολο να φτάνει περίπου τα 1.100 κιλά. Για την ιστορία, αυτή είναι η ίδια ισχύς με το 106 Rallye, με σχεδόν όμως 300 κιλά περισσότερο βάρος…
Για όσους βρίσκονται στην Ελβετία και επιθυμούν να αγοράσουν ένα, ο Ελβετός αντιπρόσωπος «απαιτεί» 24.500 CHF, με τα πρώτα 2.500 CHF για προκαταβολή (δες εδώ)…
Περισσότερες φωτογραφίες: