full screen background image
Search
Κυριακή 18 Νοέμβριος 2018
  • :
  • :

Pirelli και Formula 1 έτοιμες για Μεξικό

Με στόχο τα ρεκόρ πηγαίνει η Pirelli στο Grand Prix του Μεξικό, χρησιμοποιώντας κατά κύριο λόγο την πιο μαλακή της γόμα. Η εξαιρετικά μαλακή γόμα πραγματοποιεί την πέμπτη και προτελευταία εμφάνιση της εντός σεζόν, στο Μεξικό μαζί με την πάρα πολύ μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα. Αυτό δίνει μια ώθηση ταχύτητας σ’ έναν εξαιρετικά δημοφιλή αγώνα. Το Αυτοκινητοδρόμιο Hermanos Rodriguez (Αδερφοί Ροντρίγκεζ) είναι μια από τις γρηγορότερες πίστες όπου θα χρησιμοποιηθεί φέτος η εξαιρετικά μαλακή γόμα. Αυτό θα επιτρέψει στους οδηγούς να αξιοποιήσουν πλήρως τη δυναμική της, για νέα ρεκόρ. Βασισμένη στη παλιά διαδρομή του 1962 η πίστα της Formula 1, στην τελευταία της εκδοχή, διατηρεί στοιχεία της παλιάς σχολής.

Η πίστα υπό το πρίσμα των ελαστικών

  • Με την επιλογή της ροζ εξαιρετικά μαλακής γόμας στο Μεξικό, η επιλογή γομών είναι δυο επίπεδα πιο μαλακή από την αντίστοιχη περσινή όπου είχαμε μαλακή, πολύ μαλακή και πάρα πολύ μαλακή γόμα. Όλες οι γόμες του 2018 είναι ένα επίπεδο πιο μαλακές από τις αντίστοιχες του 2017 και η εξαιρετικά μαλακή γόμα ακόμη ένα επίπεδο πιο μαλακή.
  • Η επιφάνεια του οδοστρώματος είναι λεία και γλιστερή αυτό μειώνει τη φθορά των ελαστικών και την πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης.
  • Το μήκος της ευθείας των pit είναι από τα μεγαλύτερα στη χρονιά. Αυξάνει έτσι ο χρόνος που απαιτείται για αλλαγή ελαστικών, πιθανόν θα οδηγήσει σε επιλογή ενός pit stop.
  • Πέρυσι ο νικητής του αγώνα, Max Verstappen με Red Bull είχε κάνει μια αλλαγή όμως υπήρξαν και κάποιοι οδηγοί που επιχείρησαν δυο αλλαγές, εκμεταλλευόμενοι το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (VSC).
  • Παρατηρείται ευρεία μίξη ευθειών και στροφών: Πέρα από τις δυο μεγάλες ευθείες όπου ο Sebastian Vettel σημείωσε πέρυσι ταχύτητα 362.4km/h, υπάρχει το τμήμα του Σταδίου που είναι αργό και με συνεχείς στροφές. Σ’ αυτό το σημείο βρίσκονταν παλιά η θρυλική στροφή Peraltada.
  • Σ’ αυτή την πίστα απαντάται το μεγαλύτερο υψόμετρο μέσα στη χρονιά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μειωμένη αεροδυναμική απόδοση καθώς ο αέρας είναι πιο αραιός. Έτσι τα μονοθέσια βασίζονται περισσότερο στην μηχανικά παραγόμενη πρόσφυση των ελαστικών.