full screen background image
Search
Κυριακή 18 Νοέμβριος 2018
  • :
  • :

Pirelli και Formula 1 πάνε Σιγκαπούρη

Το πρωτάθλημα της Formula 1 ταξιδεύει για τη Σιγκαπούρη και η Pirelli συνεχίζει μαζί του την αγωνιστική πορεία της, ενισχύοντας τις ομάδες με τα ελαστικά της. Όσον αφορά στα αγωνιστικά ελαστικά της Pirelli, στο Grand Prix της Σιγκαπούρης θα εμφανιστεί για τρίτη φορά φέτος (μετά το Μονακό και τον Καναδά) η P Zero ροζ, εξαιρετικά μαλακή γόμα.

Επίσης είναι η τέταρτη φορά φέτος που υπάρχει ένα κενό ανάμεσα στις επιλεγείσες γόμες. Στη Marina Bay θα δούμε την εξαιρετικά μαλακή (hypersoft) και την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft). Μετά όμως υπάρχει κενό καθώς επιλέξαμε τη μαλακή γόμα (soft). Θα λείπει η πολύ μαλακή γόμα (supersoft): Είναι η πρώτη φορά που γίνεται ένας τέτοιος συνδυασμός. Το κυρίαρχο χαρακτηριστικό της Σιγκαπούρης είναι ότι πρόκειται για το μοναδικό νυχτερινό αγώνα του πρωταθλήματος, ο οποίος θέτει μερικές μοναδικές προκλήσεις και υπόσχεται συναρπαστικό θέαμα.

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

  • Νυχτερινός αγώνας σημαίνει ότι δεν ισχύει η τυπική διακύμανση θερμοκρασίας που απαντάται στους απογευματινούς αγώνες.
  • Στη Σιγκαπούρη η διαδρομή έχει περισσότερες στροφές από κάθε άλλη πίστα της F1: 23. Αυτό σημαίνει πως τα ελαστικά δουλεύουν συνεχώς κατά τη διάρκεια του γύρου.
  • Είναι αγώνας σε δρόμους πόλης οπότε η διαδρομή χωρίς στρωμένη γόμα (‘green’), γλιστρά στην πρώτη περίοδο. Επίσης οι ομάδες πρέπει να συνυπολογίσουν όλα όσα απαντώνται στο συνήθη εξοπλισμό των δημόσιων δρόμων. Η φορά του γύρου είναι αντίθετη των δεικτών του ρολογιού.
  • Πέρυσι για πρώτη φορά στη Σιγκαπούρη είχαμε βροχή κατά τη διάρκεια του αγώνα: Ο Lewis Hamilton κέρδισε με στρατηγική μιας αλλαγής, έβγαλε τα ενδιάμεσα ελαστικά και έβαλε την πάρα πολύ μαλακή γόμα στον 29ο γύρο.
  • Σε όλους τους προηγούμενους αγώνες στη Σιγκαπούρη έχει εμφανιστεί αυτοκίνητο ασφαλείας (ρεκόρ 100%). Αυτό επηρεάζει σημαντικά την στρατηγική και συχνά ο αγώνας φτάνει στο χρονικό όριο των δυο ωρών.
  • Το πίσω αριστερά ελαστικό καταπονείται περισσότερο στη Σιγκαπούρη, στον δεύτερο πιο αργό σε ρυθμό γύρο πρωταθλήματος, μετά απ’ αυτόν στο Μονακό.