Η Audi αποκάλυψε την εκδοχή Sportback για το νέο της Q6 e-tron που παρουσίασε τον Μάρτιο (δες εδώ), δίνοντας μια πιο κομψή και δυναμική εμφάνιση στο νέο ηλεκτρικό SUV της…
Εμφανισιακά, οι βασικές αλλαγές του Sportback σε σχέση με το κανονικό Q6 e-tron αφορούν σε μεγάλο βαθμό το αμάξωμα, το οποίο έχει 37 χλστ. χαμηλότερη γραμμή οροφής και κεκλιμένο πίσω μέρος, τη στιγμή που η Audi έχει επίσης λεπτύνει τα παράθυρα, κάτι που λέει ότι βοηθά στο να τονιστούν οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών, που είναι εμπνευσμένοι από το θρυλικό Audi Quattro.
Βέβαια, τα βασικά στοιχεία της σχεδίασης είναι σε μεγάλο βαθμό ίδια με αυτά του Q6 e-tron, όπως και ο υπερσύγχρονος φωτισμός που περιλαμβάνει έξυπνα στοιχεία OLED στα πίσω φώτα.
Ωστόσο, εκτός από το ότι προσφέρει διαφορετική εμφάνιση, το χαμηλότερο ύψος του Sportback βελτιστοποιεί πραγματικά την αεροδυναμική του αυτοκινήτου, συμβάλλοντας στην αύξηση της αυτονομίας.
Στα ενδότερα τώρα, συναντούμε και εδώ τη νέα φιλοσοφία της Audi, με δύο τεράστιες οθόνες. Η πρώτη είναι για την ενημέρωση του οδηγού, αντί πίνακα οργάνων, με διάμετρο 11,9 ίντσες και η δεύτερη είναι για το infotainment που με διάμετρο 14,5 ίντσες ενσωματώνει όλες τις κύριες λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Επιπλέον, υπάρχει προαιρετικά και μια τρίτη οθόνη 10,9 ιντσών στη μεριά του συνοδηγού, καθώς και ένα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας που μπορεί να δείχνει την πλοήγηση, τα ημιαυτόνομα βοηθήματα οδηγού και οδικές πινακίδες στο παρμπρίζ.
Από άποψη κινητήριων συνόλων, το Q6 e-tron Sportback θα προσφέρεται με τρεις επιλογές μετάδοσης κίνησης, με τη μία να πισωκίνητη και τις άλλες δύο τετρακίνητες.
Αναλυτικότερα, η γκάμα θα ξεκινάει από μια έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα και κίνηση πίσω, ο οποίος σε συνδυασμό με μία μπαταρία χωρητικότητας 83 kWh θα αποδίδει 306 ίππους και θα είναι σε θέση να φτάνει τα 545 χλμ. με μία φόρτιση.
Όσο για τις δύο τετρακίνητες εκδόσεις, η πρώτη εφοδιάζεται με μπαταρία 100 kWh και αποδίδει 387 ίππους, παρέχοντας αυτονομία που φτάνει τα 636 χλμ. με μία φόρτιση, ενώ η δεύτερη αποδίδει 486 ίππους (και 656 χλμ. αυτονομίας) και είναι αυτή που τροφοδοτεί το μεγαλύτερο προς το παρών μοντέλο της γκάμας, το νέο SQ6 e-tron Sportback.
Και λέμε προς το παρών, καθώς η Audi σκοπεύει μελλοντικά να παρουσιάσει και ένα RS Q6 e-tron τόσο σε «κλασικό» αμάξωμα, όσο και σε Sportback, με μεγάλες αλλαγές σε εμφάνιση και κινητήριο σύνολο. Οπότε μείνετε συντονισμένοι…