Auto NewsNews

Πρεμιέρα για το νέο Suzuki Swift

Σχεδόν ένα μήνα μετά την αποκάλυψη της πρωτότυπης μορφής στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο (δες εδώ), η Suzuki αποκαλύπτει τώρα και επίσημα την έκδοση παραγωγής του Swift, το οποίο θα δούμε στη χώρα μας το Μάρτιο του 2024.

Αρχίζοντας από την εμφάνιση, η Suzuki θέλοντας να διατηρήσει το χαρακτηριστικό στυλ των προκατόχων του, δεν προτίμησε να προβεί σε μια ριζοσπαστική αλλαγή της εμφάνισης, με αποτέλεσμα η νέα, τέταρτη, γενιά του εμβληματικού σουπερμίνι να δείχνει μια εξελιγμένη εκδοχή του μοντέλου που είδαμε το 2016.

Αυτό κάνει το νέο Swift να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο αλλά να αποπνέει ταυτόχρονα και αυτοπεποίθηση και περιπετειώδη χαρακτήρα, χάρη σε μια ανασχεδιασμένη μάσκα με γρίλιες σε μαύρο χρώμα και χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα σε σχήμα L, που δένουν αρμονικά με τις στρογγυλεμένες γραμμές των φτερών.

Οι στιβαρές πλαϊνές γραμμές, σε συνδυασμό με τις ρευστές γραμμές της οροφής  προσδίδουν στο νέο Swiftένα εντυπωσιακό στυλ που ξεχωρίζει, τη στιγμή που ο δυναμικός και διασκεδαστικός χαρακτήρας του μοντέλου τονίζεται ακόμη περισσότερο από τα πίσω φώτα τριών διαστάσεων και τον φαρδύ πίσω προφυλακτήρα.

Στα ενδότερα, το νέο Swift διαθέτει άνετη και ευρύχωρη καμπίνα, με εκλεπτυσμένο και εργονομικό σχεδιασμό, προσφέροντας την απόλυτη οδηγική εμπειρία. Σ’ αυτό συντελεί τόσο η θέση οδήγησης που είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει πέρα από εργονομία και μία καθηλωτική εμπειρία για τον οδηγό, με τα χειριστήρια να είναι οδηγοκεντρικά τοποθετημένα, διασφαλίζοντας εύκολη και απρόσκοπτη χρήση.

Παράλληλα, η οθόνη αφής HD των 9 ιντσών προσφέρει γρήγορη και ακριβή απόκριση σε κάθε άγγιγμα. Είναι συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto μέσω WiFi και USB, υποστηρίζει δυνατότητα αναγνώρισης φωνής, αναπαραγωγή μουσικής μέσω Bluetooth και εμφανίζει πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του οχήματος.

Όσο για τον ένα και μοναδικό κινητήρα που θα κινεί το νέο Suzuki Swift, αυτός θα είναι ένας ατμοσφαιρικός 1,2 λίτρων με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V.

Ο νέος, αυτός, τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης διαθέτει πολλαπλές βελτιώσεις, συνδυάζοντας προηγμένη οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων, με υψηλότερη ροπή στις χαμηλές στροφές για αμεσότερη απόκριση και συνολικά καλύτερη απόδοση, ενώ συνδυάζεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα SHVS, για ακόμη πιο βελτιωμένη περιβαλλοντική απόδοση.

Σχετικά με την απόδοσή του, αυτή είναι 82 ίπποι με 112 Nm ροπής και η κίνηση θα μεταδίδεται -είτε με αυτόματο κιβώτιο CVT, είτε με μηχανικό πέντε σχέσεων- στους εμπρός ή τέσσερις τροχούς, χάρη στο σύστημα All-Grip Auto της Suzuki.

Αυτό είναι ένα αυτόματο σύστημα τετρακίνησης που ενεργοποιείται μόλις εντοπίσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς. Σε περίπτωση ανίχνευσης ολίσθησης των εμπρός τροχών, ενεργοποιείται ο συνεκτικός συμπλέκτης, ώστε να μεταφέρει αυτόματα ροπή στους πίσω τροχούς, προσφέροντας έτσι πρόσφυση για πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση σε χιονισμένους δρόμους ή ολισθηρές επιφάνειες.

Κλείνοντας με τη διάθεσή του στην ελληνική αγορά, αυτή πρόκειται να ξεκινήσει το Μάρτιο του 2024 με τις τιμές και την έναρξη των προ-παραγγελιών να ξεκινούν άμεσα…

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!