MotorsportOther RacesRace News

Παν. Πρωτ. Ράλλυ Ασφάλτου: 1ος Γύρος – 42ο Ράλλυ Κένταυρος [12 – 13 Απριλίου 2025]

Με το δεξί ξεκινάει το 2025 ο Αναπολιοτάκης…

Το «42ο Ράλλυ Κένταυρος» είναι ο πρώτος αγώνας στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, που επανέρχεται στο πρωταθληματικό ημερολόγιο έπειτα από διάλειμμα ενός έτους…

Την διοργάνωση του αγώνα έχει αναλάβει το Αθλητικό Σωματείο Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου (Λ.Α. Βόλου) έχοντας τη στήριξη της Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας, του ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ του Δήμου Βόλου, καθώς και των Δήμων Νοτίου Πηλίου & Ζαγοράς-Μουρεσίου, οι οποίοι βρίσκονται πάντα στο πλευρό της.

Ο αγώνας ήταν διήμερος 12 και 13 Απριλίου και είχε τρεις επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές, 80 αγωνιστικών χιλιομέτρων που πρόσφεραν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές που βρέθηκαν στις κλασικές Ειδικές Διαδρομές στο γραφικό Πήλιο.

Την Παρασκευή 11 Απριλίου το μεσημέρι, διεξήχθη η πρώτη φάση του διοικητικού και τεχνικού ελέγχου πληρωμάτων και αυτοκινήτων στο χώρο του Ι.ΚΤΕΟ Βόλου. Η δεύτερη φάση έγινε το πρωί του Σαββάτου 12 Απριλίου στον ίδιο χώρο.

Η εκκίνηση του αγώνα για τα 34 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή -με την Κρήτη να στηρίζει για άλλη μια φορά τον αγώνα με εννιά συμμετοχές- δόθηκε από την παραλία του Βόλου, το μεσημέρι της ίδιας ημέρας στη 13:00, με την λέσχη να δίνει ένα πολύ όμορφο αναμνηστικό σε όλους τους συμμετέχοντες και τους θεατές να έχουν την ευκαιρία να χειροκροτήσουν και να φωτογραφηθούν από κοντά με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και τους πρωταγωνιστές του αγώνα.

Το Σάββατο το πρώτο σκέλος είχε μια επαναλαμβανόμενη Ειδική τα «Μελισσάτικα» των 14.46 χλμ., ενώ στο Πανθεσσαλικό Στάδιο ήταν ο χώρος του service park, όπου και έμειναν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα το βράδυ.

Την Κυριακή το πρωί ξεκίνησε το δεύτερο σκέλος του αγώνα που είχε δυο επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές στο πολύ όμορφο Πήλιο. Την κλασική και γρήγορη Ειδική Διαδρομή «Μηλιές» των 16.40 χλμ (η μεγαλύτερη του αγώνα) και την κατηφορική «Αλυκόπετρα» των 9.30 χλμ., ενώ ο τερματισμός του αγώνα έγινε στην παραλία του Βόλου το μεσημέρι της Κυριακής, με την τελετή απονομής επάθλων να ακολουθεί στον ίδιο χώρο.

Νικητές του αγώνα ήταν οι Γιώργιος Αναπολιοτάκης – Αθανάσιος Τσούκας με Ford Fiesta. Κέρδισαν όλες τις ειδικές και πήραν άξια τη νίκη.

Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ένα ακόμη Ford Fiesta με τους Ευστάθιο Κουκέα – Νίκο Πετρόπουλο. Το Σάββατο ξεκίνησαν λίγο «μουδιασμένα», αλλά στο δεύτερο σκέλος (στις ειδικές διαδρομές του Πηλίου), πήραν δυο δεύτερες και δυο τρίτες θέσεις και κατάλαβαν το δεύτερο σκαλί του βάθρου.

Το βάθρο συμπλήρωσαν οι «γνωστοί μας» πια από την γειτονική Βουλγαρία, Anton Titov – Alexander Spirov με το Hyundai i20 Rally 2.

Κατηγορία C1 + C2

Τα τρία πρώτα πληρώματα της γενικής κατάταξης ήταν αντίστοιχα και πρώτα στην κατηγορία C1 + C2.

Κατηγορία C3 + C4

Την επόμενη κατηγορία C3 + C4 κέρδισαν οι Γιώργος Γεροδήμος – Θωμάς Παπαθωμάς με Renault Clio R3, αφού έδωσαν μάχη σε όλο τον αγώνα με τους Βεροιώτες (περσινούς Κυπελλούχους Β. Ελλάδος) Αθανάσιο Στεργιάδη – Παναγιώτη Γαζγάζη, που οδηγούσαν το νέο τους απόκτημα το Citroen DS3 R3, με το οποίο τελικά τερμάτισαν δεύτεροι.

Στην τρίτη θέση τερμάτισε ένα πλήρωμα από την Κρήτη, τα αδέλφια Δημήτρης και Εμμανουήλ Κτίστακης με το γνωστό Peugeot 306.

Κατηγορία C5

H κατηγορία με τους περισσότερους εκκινήσαντες (11) ήταν η C5. Νικητές ήταν οι Χρήστος Αυγερόπουλος – Ευστράτιος Γιαβάσης με το καινούργιο τους αυτοκίνητο, ένα Peugeot 208 Rally 4. Κέρδισαν όλες τις Ειδικές Διαδρομές και πήραν άνετα τη νίκη.

Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Απόστολος Βεργοζήσης – Στέφανος Κλόκας με Peugeot 106, κάνοντας μια πολύ καλή εμφάνιση, ενώ τρίτοι ήταν οι Δημήτριος Μίχος – Κωνσταντίνος Χειράκης με ένα ακόμη Peugeot 208 Rally 4.

Κατηγορία C6

Την κατηγορία C6, με αυτοκίνητα Ν/2 κέρδισαν οι Ιωάννης Κουτσοδήμος – Σπυρίδων Βλάγκας με Peugeot 106, έχοντας μια πολύ καλή μάχη με τους δεύτερους Ιωάννη Μόσιο – Κωνσταντίνο Στέλλο που οδηγούσαν Citroen Saxo.

Στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι Γιώργος Τζίγας – Άγγελος Αλέκος, επίσης με Peugeot 106.

Επόμενος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ασφάλτου στις 10 – 11 Μαϊου στο όμορφο νησί της Κρήτης με το ομώνυμο αγώνα.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ID Papas

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  1. Γιώργος Αναπολιοτάκης – Αθανάσιος Τσούκας              Ford Fiesta
  2. Ευστάθιος Κουκέας – Νίκος Πετρόπουλος                       Ford Fiesta
  3. Anton Titov – Alexander Spirov                                         Hyundai i20 Rally 2
  4. Γιώργιος Αργυρίου – Δημήτριος Πάσχος                  Skoda Fabia RS Rally 2
  5. Χρήστος Αυγερόπουλος – Ευστράτιος Γιαβάσης        Peugeot 208 Rally 4
  6. Τίτος Τιτάκης – Αλέξανδρος Χακλιαδάκης              Skoda Fabia RS Rally 2
  7. Γεώργιος Γεροδήμος – Θωμάς Παπαθωμάς                   Renault Clio R3
  8. Nikola Mishev – Angel Bashkehayov                                 Skoda Fabia Rally 2
  9. Αθανάσιος Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης        Citroen DS3 R3T
  10. Δημήτριος Κτιστάκης – Εμμανουήλ Κτιστάκης               Peugeot 306

Παραλειπόμενα του 42ου Ράλλυ Κένταυρος…

«Οι ατίθασοι»: Πλήρωμα Νο33 οι Βασίλης Φυγκίωρης – Χρήστος Κίτσος Opel Ascona B E/11. Τον πολύ καλό σχεδιασμό και οργάνωση του αγώνα υπήρξαν κάποια πράγματα που δεν έπρεπε να γίνονται. Θα αναφερθώ μόνο για το πλήρωμα Νο 33…

Κατά τη διάρκεια της Ειδικής Διαδρομής «Μελισσάτικα», ο δρόμος περνάει μέσα από το χωριό Γλαφυραί. Στην «τουλίπα» 10 του Road Book φαίνεται η θέση του ενδιάμεσου που ήταν εκεί, ο οποίος την στιγμή που περνούσαμε από το σημείο σήκωσε κόκκινη σημαία. Να σας πω δε ότι 570 μέτρα πριν, στην «Τουλίπα» 6 ο κριτής που ήταν εκεί δεν σήκωσε κόκκινη σημαία, αλλά ούτε και ο επόμενος στην τουλίπα 12, 410 μέτρα μετά. Έτσι μας απονεμήθηκε ο τίτλος «οι ατίθασοι» από ανθρώπους της οργάνωσης, όπως μας είπαν διάφοροι θεατές που το άκουσαν στο CB.

Βέβαια όλα αυτά, θα είχαν μεγάλη σημασία για συζήτηση – διευκρίνηση αν συνεχίζαμε και δεν εγκαταλείπαμε. Δεν πάει να πει όμως ότι δεν πρέπει να τα αναφέρουμε. Όπως αντίστοιχα οφείλουμε ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στους θεατές Δημήτρη και στα αδέλφια Παναγιώτη και Παύλο που αφού πέρασε το τελευταίο αυτοκίνητο της οργάνωσης μας βοήθησαν με δικά τους εργαλεία (μάλιστα ο Παύλος ξάπλωσε κάτω από το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου στην προσπάθεια του να βοηθήσει) να επισκευάσουμε πρόχειρα την ζημιά και να μπορέσουμε να φθάσουμε στο service park, πολύ πριν έρθει το φορτηγό της οργάνωσης για να μας πάρει.

Επίσης συγχαρητήρια στον Υπεύθυνο Σχέσεων με αγωνιζόμενους, κο. Κώστα Καρακατσάνη που έκανε άψογα την δουλειά του.

Μπράβο του!

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!