Auto NewsNews

Rolling Lab “RN24”: Ο προπομπός των μελλοντικών Hyundai N [video]

Κατά τη διάρκεια της «N Day 2024», το N Division της Hyundai Motor Company αποκάλυψε το RN24, ένα «Rolling Lab» επόμενης γενιάς που αναδεικνύει τις μελλοντικές δυνατότητες των ηλεκτρικών (EV) οχημάτων υψηλών επιδόσεων.

Η ετήσια εκδήλωση «N Day» υπογραμμίζει την αδιάκοπη δέσμευση της Hyundai N να υπερέχει σε τεχνολογίες υψηλών επιδόσεων, δοκιμασμένες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ειδικά για τα ηλεκτρικά οχήματα αναδεικνύοντας τους τρεις πυλώνες του: Corner Rascal, Racetrack Capability και Everyday Sportscar. Αυτοί οι πυλώνες αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση της μάρκας να δημιουργεί διασκεδαστικές και συναρπαστικές οδηγικές εμπειρίες με την τεχνολογία των ηλεκτρικών (EV) οχημάτων.

Ως το Rolling Lab επόμενης γενιάς της Hyundai N, το RN24 είναι η τελευταία εξέλιξη μιας καινοτόμου σειράς οχημάτων δοκιμών που γεφυρώνουν το χάσμα μεταξύ της τεχνολογίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των μοντέλων παραγωγής N. Ξεκινώντας από τη σειρά RM (Racing Midship) το 2012 και συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών οχημάτων, όπως το RN22e και το N Vision 74, τα Rolling Labs χρησιμεύουν ως οχήματα δοκιμών για τεχνολογίες υψηλών επιδόσεων. Και το RN24 συνεχίζει αυτή την κληρονομιά, πιέζοντας τα όρια της τεχνολογίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού και διαμορφώνοντας το μέλλον των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της μάρκας N.

Το RN24 είναι εμπνευσμένο από την επιθυμία να τοποθετηθεί το πιο ισχυρό σύστημα μετάδοσης κίνησης ηλεκτρικού (EV) οχήματος στο μικρότερο δυνατό πακέτο. Έτσι, η Hyundai N εφάρμοσε το ηλεκτρονικό σύστημα ισχύος διπλού κινητήρα (PE) του IONIQ 5 N που αποδίδει 650 ίππους με δυνατότητες μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτό τοποθετήθηκε σε ένα συμπαγές πλαίσιο ηλεκτρικών (EV) οχημάτων εμπνευσμένο από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, με αποτέλεσμα ένα συμπαγές, ελαφρύ και ευέλικτο ηλεκτρικό (EV) όχημα σχεδιασμένο για N-thusiasts.

Τούτου λεχθέντος, το σύστημα του πλαισίου του RN24 διαθέτει μια νέας σχεδίασης διάταξη ανάρτησης τύπου WRC με αμορτισέρ προδιαγραφών ράλι και υποπλαίσια υψηλής ακαμψίας, τη στιγμή που είναι εξοπλισμένο με το σύστημα WRC Powertrain Drive Control Logic. Αυτό το προηγμένο σύστημα δίνει στους οδηγούς τη δυνατότητα να προσαρμόζουν την ισχύ, την επιτάχυνση, την αναγεννητική πέδηση και την ισορροπία του ηλεκτρικού συστήματος ισχύος (PE) χρησιμοποιώντας ειδικά κουμπιά στο τιμόνι. Αυτή η λειτουργία αντικατοπτρίζει τα χαρακτηριστικά ελέγχου που συναντάμε στα αγωνιστικά οχήματα Hyundai του WRC.

Επιπλέον, το όχημα διαθέτει εξωτερικό ηχητικό σύστημα υψηλών επιδόσεων, με δύο πλαϊνά ηχεία επιπρόσθετα της ρύθμισης N Active Sound+ του IONIQ 5 N, ενώ ο ήχος του RN24 ενισχύεται και από τη σχεδίαση του πίσω φτερού που λειτουργεί ως ηχητικό πλαίσιο, ενδυναμώνοντας την ηχητική εμπειρία και δημιουργώντας ένα καθηλωτικό soundtrack για τους θαυμαστές συμπληρώνοντας τις δυνατότητες υψηλών επιδόσεων του οχήματος.

Μεταξύ των πολλών τεχνολογιών αιχμής του RN24 εμπνευσμένες από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο έλεγχος ροπής κινητήρα «Rally Mode» είναι ένας βασικός παράγοντας διαφοροποίησης. Όπως το σύστημα τετρακίνησης της Hyundai N που χρησιμοποιείται στο i20 N Rally 1, αυτή η ρύθμιση βοηθά στη βελτιστοποίηση της κατανομής της ροπής και στους τέσσερις τροχούς.

Παράλληλα, το e-Handbrake αποτελεί άλλη μια τεχνολογία εμπνευσμένη από τη 10ετή ιστορία της Hyundai N στο WRC. Βοηθά στη μείωση του βάρους εξαλείφοντας την ανάγκη των φυσικών φρένων που χρησιμοποιούνται σε διαδικασίες, όπως η προθέρμανση φρένων πλευρικά και οι εγκαταστάσεις υδραυλικών φρένων που χρησιμοποιούνταν προηγουμένως. Μάλιστα, η Hyundai δοκίμασε πρόσφατα αυτήν την καινοτόμο τεχνολογία σε μια ειδική διαδρομή του Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης (δες εδώ) του WRC.

Εν κατακλείδι λοιπόν, αυτό το Rolling Lab δεν είναι απλώς ένα όχημα δοκιμών. Είναι μια πλατφόρμα για την έναρξη νέων συζητήσεων σχετικά με τα ηλεκτρικά (EV) οχήματα υψηλών επιδόσεων επόμενης γενιάς. Αντανακλά το τολμηρό πνεύμα της Hyundai N να συνεχίσει να εξερευνά νέους τρόπους για να βελτιώσει την εμπειρία της ηλεκτρικής οδήγησης.

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!