full screen background image
Search
Σάββατο 5 Δεκέμβριος 2020
  • :
  • :

SF90 Spider: 1.000 άλογα για το νέο «ανοιχτό πύραυλο» της Ferrari!

Με ισχύ 1.000 ίππων από το V8 υβριδικό κινητήριο σύνολό της, η Ferrari SF90 αποτελεί ένα ονειρεμένο υπεραυτοκίνητο του σήμερα. Αν τώρα αφαιρέσεις και την οροφή, τότε τα πράγματα ξεφεύγουν ακόμα και από τα πιο τρελά όνειρα! Έτσι σκέφτηκε μάλλον η Ferrari και δημιούργησε τη νέα SF90 Spider

Παρά το γεγονός ότι πολλοί κατασκευαστές πλέον σταματούν τη χρήση αναδιπλούμενων οροφών στα μοντέλα τους, το εργοστάσιο του Μαρανέλλο εμμένει στην κλασική και αγαπητή λύση, μιας και αυτή προσφέρει την καλύτερη ηχομόνωση και δεν παραμορφώνεται σε υψηλές ταχύτητες. Και η SF90 είναι σίγουρα ικανή για… αρκετά υψηλές ταχύτητες!

Ο κινητήρας της Spider έκδοσης είναι ίδιος με εκείνος της «απλής» εκδοχής. Συνδυάζει έναν 3,9 λίτρων twinturbo βενζινοκινητήρα, ο οποίος παράγει την περισσότερη δύναμη του συνόλου (780 ίππους), με τρεις ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι τροφοδοτούνται από μια συστοιχία μπαταριών 7.9kWh. Συνολικά, η «ανοιχτή» έκδοση είναι 100 κιλά βαρύτερη από την κουπέ, αυξάνοντας το βάρος στα 1.700 κιλά, χωρίς ωστόσο να επηρεάζεται σημαντικά η απόδοση.

Το 0-100 χλμ./ώρα εξακολουθεί να έρχεται σε 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ ο χρόνος για το 0-200 χλμ./ώρα αυξάνεται κατά τρία δέκατα και είναι 7 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίστηκε ελαφρώς στα 340 χλμ./ώρα, ενώ σε δοκιμές στην πίστα του Fiorano, το νέο μοντέλο είναι κατά μισό δευτερόλεπτο πιο αργό σε σχέση με την κουπέ εκδοχή του, αλλά ελαφρώς ταχύτερο από τη LaFerrari!

Λόγω του ότι η αναδιπλούμενη οροφή θα εμπόδιζε τους αεραγωγούς που βρίσκονται πίσω από την οροφή της Stradale, η Spider έκδοση απέκτησε μια σειρά νέων αεραγωγών στο παρμπρίζ, ενώ οι μηχανικοί της Ferrari τροποποίησαν κατάλληλα το σχήμα του αμαξώματος, ώστε να μην επηρεάζεται από την ανοιχτή οροφή οι αεροδυναμική του αυτοκινήτου.

Όσοι επιλέξουν την έκδοση Spider για την SF90, θα διατηρήσουν και την επιλογή για το πακέτο Assetto Fiorano της κουπέ εκδοχής, το οποίο προσθέτει στο μοντέλο αγωνιστική ανάρτηση Multimatic, ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, πίσω αεροτομή και αρκετά μέρη από ανθρακόνημα και τιτάνιο τα οποία μειώνουν το συνολικά βάρος κατά 21 κιλά.

Η ακριβότερη έκδοση της SF90 Spider, με το παραπάνω προαιρετικό πακέτο, κοστίζει στην Ιταλία 473.000 ευρώ, ενώ τονίζεται ότι τόσο η SF90 Stradale, όσο και η SF90 Spider είναι μοντέλα παραγωγής και όχι περιορισμένες εκδόσεις.

Περισσότερες φωτογραφίες: