Auto NewsNews

Στην Ελλάδα το ανανεωμένο Peugeot 208 [τιμές]

Το 208 αποτελεί ένα εμβληματικό μοντέλο στην γκάμα της Peugeot τα τελευταία χρόνια, ενώ υπήρξε το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, ανεξαρτήτως κατηγορίας το 2022.

Μετά από μια εξαιρετικά επιτυχημένη εμπορική πορεία (1.000.000 οχήματα από το 2019 που κυκλοφόρησε), η γαλλική εταιρεία το «πέρασε» από ένα εκτεταμένο facelift το καλοκαίρι που μας πέρασε (δες εδώ) και πλέον η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοινώνει τη διάθεσή του και τις τιμές, στην χώρα μας…

Εμφανισιακά, το ανανεωμένο 208 ξεχωρίζει -κυρίως- από το νέο μπροστινό μέρος, που περιλαμβάνει τη νέα φωτιστική υπογραφή της Peugeot, τους τρεις μεγάλους κάθετους «όνυχες» και φυσικά το νέο σήμα της εταιρείας, ενώ η γρίλια εμφανίζει πλέον ένα εξελισσόμενο μοτίβο στο χρώμα του αμαξώματος, το οποίο συνδυάζεται με τον προφυλακτήρα.

Πίσω, υπάρχει και εκεί η νέα φωτιστική υπογραφή της μάρκας, που αποτελείται από τρεις επάλληλους κόκκινους «όνυχες». Το νέο μοντέλο παραμένει πιστό σε αυτά τα τρία cluster, τα οποία πλέον είναι οριζόντια. Περιλαμβάνουν τρεις κομψές γραμμές LED που αποτελούν προέκταση της μαύρης λωρίδας γύρω από την πόρτα του χώρου αποσκευών και δίνουν στο αυτοκίνητο μια πιο επιβλητική πίσω όψη, ενώ συμβάλλουν στη δημιουργία της εικόνας μεγαλύτερου πλάτους.

Στα ενδότερα, και στο ανανεωμένο 208 υπάρχει το Peugeot i-Cockpit που γνωρίσαμε στο προ-facelift μοντέλο, αλλά σήμερα είναι ακόμα πιο προηγμένο τεχνολογικά, με δυνατότητες δικτύωσης και αυξημένης αυτονομίας, ενώ εξακολουθεί να παραμένει ο πυρήνας της οδηγικής απόλαυσης που προσφέρει το γαλλικό σουπερμίνι.

Στην καρδιά του Peugeot i-Cockpit, το μικρό τιμόνι είναι το κύριο χαρακτηριστικό και πλέον ενσωματώνει το νέο σήμα της εταιρείας, τη στιγμή που ο πίνακας οργάνων βρίσκεται ιδανικά τοποθετημένος στο ύψος των ματιών του οδηγού και διαθέτει ψηφιακή οθόνη (10 ιντσών) στις εκδόσεις Allure και GT.

Πέρα από την οθόνη όμως που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι, υπάρχει ακόμα μία οθόνη για το infotainment (επίσης 10 ιντσών), η οποία είναι στάνταρ (σε αντίθεση με τον ψηφιακό πίνακα) από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού, με το ιδανικό αυτό interface να διευκολύνει τον έλεγχο των τελευταίας γενιάς συστημάτων infotainment, Peugeot i-Connect και Peugeot i-Connect Advanced.

Όσο για τα διαθέσιμα κινητήρια σύνολα, το ανανεωμένο 208 διατίθεται τόσο με βενζινοκίνητα σύνολα, όσο και με υβριδικά, καθώς και σε μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Αρχίζοντας από τα βενζινοκίνητα, το γαλλικό σουπερμίνι κυκλοφορεί στις εξής δύο εκδόσεις:

  • PureTech 75: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2λ. ισχύος 75 ίππων, με σύστημα Stop & Start, και μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων.
  • PureTech 100: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.2λ. ισχύος 100 ίππων, με σύστημα Stop & Start, και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Για τους πελάτες που αναζητούν την πρώτη τους εμπειρία με την ηλεκτροκίνηση, το νέο 208 προσφέρει δύο νέα κινητήρια σύνολα 48V Hybrid, που συνδυάζονται με τον κινητήρα βενζίνης PureTech, αποδίδοντας 100 και 136 ίππους, σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6, ενώ για όσους επιθυμούν ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, υπάρχει το νέο E-208 που εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 156 ίππων, που σε συνδυασμό με την μπαταρία των 51 kWh, εξασφαλίζουν στο μοντέλο αυτονομία 400 χλμ.

Έτσι, η γκάμα του νέου Peugeot 208 περιλαμβάνει πέντε επιλογές κινητήρων και τρεις εκδόσεις εξοπλισμού (Active, Allure και GT), με τις τιμές να διαμορφώνονται ως εξής:

  • Peugeot 208 1.2 PureTech 75 5ΜΤ (Active) – 19.500€
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 100 6ΜΤ (Active) -900€
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 100 6ΜΤ (Allure) -400€
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 100 e-DCS6 (Active) – 23.400€
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 100 e-DCS6 (Allure) – 23.900€
  • Peugeot 208 1.2 PureTech 100 6ΜΤ  (GT) – 500€
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 100 e-DCS6 (GT) – 29.500€
  • Peugeot 208 1.2 Hybrid 136 e-DCS6 (GT) – 31.500€

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!