Auto NewsNews

Τα νέα Audi RS3 Sportback και Sport Sedan στην Ελλάδα [τιμές]

Η Audi αναβάθμισε στα τέλη του 2024 τα RS3 Sportback και Sport Sedan και πλέον η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοινώνει τη διάθεσή τους στην Ελλάδα και τις τιμές εκκίνησης.

Με την αναβάθμιση, το κορυφαίο compact μοντέλο που ενσαρκώνει την απόλυτη απόδοση γίνεται ακόμα πιο σπορ, τη στιγμή που οι δυναμικές γραμμές σχεδίασης στο μπροστινό μέρος, οι τροχοί με σχεδίαση εμπνευσμένη από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τα RS καθίσματα bucket ενισχύουν οπτικά τη δυναμική του, ενώ ο χαρακτηριστικός ήχος του πεντακύλινδρου κινητήρα ολοκληρώνει την σπορ οδηγική εμπειρία.

Ο τελευταίος (σ.σ. κινητήρας 2.5 TFSI), σε συνδυασμό με τη βελτιστοποιημένη ρύθμιση του πλαισίου και τα νέα ελαστικά, δίνουν στα νέα RS3 περισσότερη δυναμική στις στροφές, ενώ το νέο ρεκόρ γύρου στο Nürburgring-Nordschleife το επιβεβαιώνει.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή…

Αρχίζοντας από την εμφάνιση, το νέο Audi RS3 έχει μια πιο σπορ σχεδίαση. Στο μπροστινό μέρος, κυριαρχεί η χαρακτηριστική μάσκα Singleframe με το έντονο περίγραμμα, ενώ πλέον πιο χαμηλή και πιο φαρδιά από πριν, ενισχύει τη δυναμική του αυτοκινήτου, όταν οι δύο πλευρικοί αεραγωγοί, με τις κάθετες μαύρες λεπίδες και τα τρία ανοίγματα πάνω από τον μπροστινό διαχύτη, ενισχύουν τη χαμηλή του σχεδίαση και φέρνουν μνήμες από το Audi Sport quattro S1 Pikes Peak του 1987.

Στο εσωτερικό όλα είναι σχεδιασμένα με γνώμονα τον σπορ χαρακτήρα. Πιο συγκεκριμένα, με το νέο τιμόνι, τα RS σπορ ή bucket καθίσματα, τις επενδύσεις από ανθρακονημάτα καθώς και τον σπορ πίνακα οργάνων ενισχύεται η ιδιαιτερότητα της κατασκευής, όταν το Audi virtual cockpit plus 12,3 ιντσών με τη λειτουργία Sport, Performance και Runway διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό.

Στην λειτουργία Runway, η ταχύτητα απεικονίζεται με αντίστροφη σειρά, με τις υψηλότερες στροφές να εμφανίζονται στο προσκήνιο και τις στροφές ρελαντί στο παρασκήνιο. Σε αυτές τις δυνατότητες προστίθεται ο νέος δείκτης στροφών, ο οποίος εμφανίζει έντονα τις στροφές ανά λεπτό στο κέντρο του πίνακα οργάνων.

Επιπλέον, υπάρχουν ενδείξεις για την ισχύ, τη ροπή, τις δυνάμεις g, την επιτάχυνση και τους χρόνους γύρου, ενώ με το Audi App Store διατίθενται πολλές εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν άμεσα στην οθόνη του οχήματος. Το επιλεγμένο περιεχόμενο εγκαθίσταται στο σύστημα infotainment χωρίς τη χρήση smartphone.

Κάτω από το καπό, το νέο Audi RS3 διαθέτει τον θρυλικό κινητήρα 2.5 TFSI της Audi Sport, που αποδίδει ισχύ 400 ίππων και μέγιστη ροπή 500 Nm. Με αυτές τις επιδόσεις, το RS3 επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα και φτάνει τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα!

Μάλιστα για την ιστορία, ο Frank Stippler, οδηγός αγώνων της Audi Sport, σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου στην πίστα του Nürburgring-Nordschleife με χρόνο 7:33.123 λεπτά, κερδίζοντας περισσότερα από πέντε δευτερόλεπτα από το προηγούμενο ρεκόρ στην κατηγορία του. Αυτό καθιστά το RS3 το γρηγορότερο συμπαγές αυτοκίνητο στην πίστα του Nürburgring.

Κλείνοντας, τα νέα μοντέλα RS3 Sportback και Sport Sedan, που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Audi στο Ingolstadt, θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα στις αρχές Απριλίου, ενώ η εισαγωγική εταιρεία δέχεται από τώρα παραγγελίες με τις παρακάτω τιμές:

  Κυβισμός (cc) CO2 (gr/km) Ανώτατη προτεινόμενη

λιανική τιμή

       
Νέο RS 3 Sportback      
TFSI quattro S tronic 400 hp 2.480 211 95.980 €
       
     
Νέο RS 3 Sport Sedan      
TFSI quattro S tronic 400 hp 2.480 208 96.980 €

Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!