On The RoadTest Drives & Rides

Lynk & Co 01: Δοκιμάζουμε το αντισυμβατικό PHEV SUV των 34.990 ευρώ!

7.8

Ο «άγνωστος Χ», ο κωδικός «01» και η νέα πραγματικότητα…

Μερικά, λιγοστά, χρόνια πριν, η εγχώρια αγορά αυτοκινήτου απαρτιζόταν από κάποιες συγκεκριμένες μάρκες αυτοκινήτου, που προέρχονταν είτε από την Ευρώπη και την Αμερική, είτε από κάποιες ασιατικές χώρες (βλ. Ιαπωνία ή Ν. Κορέα).

Ήταν μάλιστα οι ίδιες μάρκες (ως επί το πλείστον) με αυτές που συναντούσε κάποιος και τη δεκαετία του 1990-2000 στην αγορά, καθότι ήταν «παραδοσιακοί κατασκευαστές», με τον κάθε έναν εξ’ αυτών να έχει τη δική του σταδιοδρομία -και κατ΄ επέκταση ιστορία- στο πέρασμα των ετών αυτών, που του επέτρεψε να μπορέσει να επιβιώσει και φυσικά να δημιουργήσει το δικό του κοινό, άλλοτε φανατικό και άλλοτε όχι…

Τα χρόνια άλλαξαν και η γοργή έλευση της ηλεκτροκίνησης (ειδικά στην Ευρώπη) έδωσε τη δυνατότητα στους Κινέζους να εισέλθουν στην αυτοκινητοβιομηχανία και μάλιστα με περγαμηνές και προτερήματα ενάντια στους «παραδοσιακούς κατασκευαστές». Αφού ας μην ξεχνάμε ότι τόσο οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των μπαταριών (π.χ. λίθιο, κοβάλτιο, κ.α.), όσο και η αυξημένη τους «διαστροφή» στην τεχνολογία, είναι βασικοί τομείς σήμερα για την κατασκευή ενός ηλεκτρικού, ή εξ’ ηλεκτρισμένου αυτοκινήτου.

Αυτά, συν το γεγονός ότι είναι ένας λαός που απέχει απ’ τα «ούζα και τις παραλίες» αλλά -εν αντιθέσει- έχει μάθει να εργάζεται σκληρά, τους έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια να αφήνουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας τις φτηνές απομιμήσεις του παρελθόντος και πλέον να μπορούν να κατασκευάζουν προϊόντα (εν προκειμένω αυτοκίνητα) αρκετά αξιόλογα, που αρκετές φορές είναι σε θέση να ξεπεράσουν και τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά, αμερικάνικα, ή κάθε άλλης γνώριμης προελεύσεως.

Εξ’ ου και η μεγάλη δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια…

Μια δημοτικότητα που όπως αποδεικνύεται δεν προκύπτει μόνο από κάποιες λιγοστές μάρκες που είτε είναι κολοσσοί (βλ. BYD, Geely, κτλ.), είτε λανσάρονται με αναγνωρίσιμα σήματα του παρελθόντος (βλ. MG), αλλά από σχεδόν κάθε «σοβαρή» προσπάθεια της κινέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας.

Κάτι που μάλλον «προσυπογράφεται» και από τη συνεχόμενη διείσδυση νέων μαρκών στην αγορά μας, με κάθε μήνα πλέον να μετράμε τουλάχιστον μία καινούργια, σε βαθμό που μας κάνει να απορούμε αν αυτή η δύσμοιρη αγορά μπορεί να «αντέξει» τόσες πολλές μάρκες…

Σε κάθε περίπτωση βέβαια, όλες τους έχουν σκιαγραφήσει την αγορά μας και προφανώς κάτι βλέπουν, ενώ ας μην αμελούμε το γεγονός ότι ήδη έχουν πάρει την «γεύση» τους από άλλες ευρωπαϊκές αγορές που δραστηριοποιήθηκαν πρωτύτερα, με το «ταμείο» φυσικά να γίνεται για όλες στα επόμενα χρόνια.

Ανάμεσα λοιπόν στις νεοεισερχόμενες μάρκες της αγοράς μας, είναι και η Lynk & Co, η οποία αφότου ξεκίνησε την δραστηριοποίησή της σε Σουηδία, Ολλανδία, Βέλγιο, Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία και Ιταλία, έκανε το ντεμπούτο της και στην Ελλάδα το 2024, με ένα αρχικά μοντέλο (το 01) και σύντομα με ένα ακόμα ηλεκτρικό (το 02), το οποίο γνωρίσαμε από κοντά τον προηγούμενο μήνα στην Σλοβενία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Στην πανέμορφη Σλοβενία για το νέο Lynk & Co 02!

Το 01, ωστόσο, ακόμα και τη στιγμή που γράφονται αυτές οι αράδες είναι το μοναδικό μοντέλο της μάρκας που πωλείται στην Ελλάδα, μέσα από ένα δίκτυο που μεγαλώνει συνεχώς (τελευταία προσθήκη στην πόλη μας, μέσω της Γιαννίρης Α.Ε.), με την διεύθυνση της μάρκας στην Ελλάδα να κάνει λόγο για δημιουργία ενός ισχυρού δικτύου με έως 15 σημεία πώλησης και εξυπηρέτησης σε όλη τη χώρα!

Και αν κάποιοι, πιο δύσπιστοι, έχουν σαν πρώτη σκέψη στο μυαλό τους ότι «εντάξει μωρέ είναι ένα ακόμη SUV από μια άγνωστη κινεζική μάρκα», να τους ενημερώσουμε ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι και η πραγματικότητα είναι πολύ πιο σοβαρή…

Το 01 έχει σχεδιαστεί -και κατασκευαστεί- σε συνεργασία με τη Volvo στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας. Πατάει στην ίδια πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture) με το Volvo XC40, η οποία έχει αναπτυχθεί από κοινού από την Volvo και την Geely (μέλος της οποίας είναι και η Lynk & Co), οπότε μην αναρωτηθείτε αν δείτε παρακάτω κοινά σημεία μεταξύ των δύο μοντέλων!

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή…

Παρά την ίδια βάση, τελείως διαφορετικό!

Αν και το Lynk & Co 01 βασίζεται όπως προαναφέραμε παραπάνω στην ίδια πλατφόρμα με το Volvo XC40, οπτικά δεν έχει καμία σχέση με αυτό και το τελικό αποτέλεσμα εδώ είναι αρκετά ιδιόμορφο, σε βαθμό που είτε αποσπάει διθυραμβικά σχόλια, είτε αμφιλεγόμενα.

Σε κάθε περίπτωση είναι ιδιαίτερο (και αρκετά ομορφότερο από κοντά σε σχέση με τις φωτογραφίες) και η σχεδίασή του είναι αρκετά πιο σπορ από την αντίστοιχη του XC40, χάρη στους στενούς προβολείς, στα δύο νεύρα του καπό, στην στενή οριζόντια γρίλια και στον κάπως τετραγωνισμένο προφυλακτήρα εμπρός, όταν στον προφίλ ξεχωρίζουν οι πληθωρικές ζάντες των 20 ιντσών, οι εξογκωμένοι θόλοι και ο διαχωρισμός της οροφής με την θαλασσί λεπτομέρεια (αντίστοιχη και στις ζάντες).

 

Πίσω, τις εντυπώσεις κλέβει τόσο ο -εξίσου- τετραγωνισμένος προφυλακτήρας με τις δύο απολήξεις της εξάτμισης (αριστερά – δεξιά) και τον μεγάλο διαχύτη ανάμεσα, όσο φυσικά και τα ευμεγέθη φώτα, που τοποθετημένα στα άκρα τονίζουν το πλάτος του οχήματος και του προσδίδουν μια συγκεκριμένη επιθετικότητα και σπορ χαρακτήρα.

 

Συνολικά, είναι ξεκάθαρο ότι το 01 έχει σχεδιαστεί για να παντρεύει τόσο τις ευρωπαϊκές όσο και τις κινεζικές προτιμήσεις στο στυλ (αφού πωλείται και εκεί), με ένα κάπως πολυάσχολο -και συγχρόνως ξεχωριστό- σχήμα, που προσπαθεί να συνδυάσει την αριστοκρατική εμφάνιση (ειδικά τη νύκτα με τον φωτισμό) με τα σπορτίφ χαρακτηριστικά, αποσκοπώντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο να προσεγγίσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο (σε εύρος) αγοραστικό κοινό.

Εν αντιστοιχία!

Σε αντιστοιχία με το εξωτερικό, είναι και η σχεδίαση του εσωτερικού, το οποίο θέλοντας να συνδυάσει -εξίσου- την αριστοκρατία με την σπορτίφ αίσθηση, απαρτίζεται από υψηλής ποιότητας υλικά με εμφανή σημεία συνθετικού δέρματος και εξώραφα γαζιά (σε ευρεία χρήση μάλιστα) στο χρώμα του αμαξώματος.

Αυτά σε συνάρτηση με τα πληθωρικά μονοκόμματα καθίσματα και το χοντρό στεφάνι του τιμονιού προσφέρουν στον οδηγό την σπορτίφ αίσθηση που χρειάζεται, όταν τα μαλακά -στην αφή- πλαστικά, η καλή συναρμογή αυτών και η τεράστια ηλιοροφή δημιουργεί το αίσθημα ανωτερότητας, με τη «λογική» χρήση της τεχνολογίας να φροντίζει για τη μέγιστη δυνατή εργονομία.

Επί του τελευταίου, στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει (ως είθισται πλέον) μια μεγάλη οθόνη αφής 12,7 ιντσών για το infotainment, που χαρακτηρίζεται για τα καλά γραφικά της, την γρήγορη απόκριση και τη συνδεσιμότητά της με κάθε smartphone, αλλά ευτυχώς δεν έχει «αναιρέσει» τους φυσικούς διακόπτες.

Έτσι, πέρα από τις ρυθμίσεις-επιλογές που μπορούν να γίνουν από την οθόνη, υπάρχουν και κανονικοί διακόπτες κάτω αυτής, για τις λειτουργίες του κλιματισμού, των διαθέσιμων προφίλ οδήγησης (Pure, Hybrid, Power, Save) και της αυξομείωσης του ήχου. Και μια που πιάσαμε τον ήχο, αξίζει να κάνουμε και μία ιδιαίτερη αναφορά στο ηχοσύστημα του αυτοκινήτου, το οποίο είναι της Infinity και μέσα από συνολικά 10 ηχεία προσφέρει μια υψηλού επιπέδου ακουστική εμπειρία.

 

Σε επίπεδο χώρων τώρα, οι αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις του 01 (4.541 χλστ. για το μήκος, 1.857 χλστ. για το πλάτος και 1.694 χλστ. για το ύψος) προσφέρουν ικανοποιητικό χώρο στην καμπίνα για πέντε επιβάτες και έναν αξιοπρεπή χώρο αποσκευών 466 λίτρων (14 λίτρα μεγαλύτερο από τον αντίστοιχο του Volvo XC40), που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 1.213 λίτρα.

 

Τα γνώριμα στοιχεία…

Κάτω από το καπό τώρα, όπως και στο αντίστοιχο XC40 του παρελθόντος (έχει πλέον καταργηθεί η έκδοση PHEV στο Volvo) που δοκιμάσαμε παλαιότερα, έτσι και στο Lynk & Co 01 έχουμε ένα Plug-in Hybrid σύστημα, το οποίο είναι και το μοναδικό κινητήριο σύνολο για το μοντέλο στην Ελλάδα (σε άλλες αγορές κυκλοφορεί και ως HEV).

Το συγκεκριμένο PHEV σύστημα συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο, 3κύλινδρο, βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, που αποδίδει 180 ίππους και 265 Nm ροπής με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 ίππων και 160 Nm ροπής, με τη συνδυαστική απόδοση να διαμορφώνεται σε 261 ίππους για τη μέγιστη ισχύ και 425 Nm για τα μέγιστη ροπή, όταν όλη η μεταφορά της παρεχόμενης δύναμης γίνεται μέσω ενός αυτομάτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων στους εμπρός τροχούς.

Όλα αυτά κάνουν το Lynk & Co 01 να επιταχύνει μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8,0 δευτερόλεπτα και να μπορεί να φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 210 χλμ./ώρα, σύμφωνα με την εταιρεία.

Σύμφωνα τώρα με τις δικές μας μετρήσεις, οι επιδόσεις που ανακοινώνει η Lynk & Co είναι πέρα για πέρα αληθινές, αφού το δικό μας RaceBox κατέγραψε 8,06 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα, όταν τα 0-60 χλμ./ώρα, 0-80 χλμ./ώρα και 0-120 χλμ./ώρα έγιναν σε 4,04, 5,67 και 10,57 δευτερόλεπτα, με τις ενδιάμεσες ρεπρίζ των 60-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα να γίνονται σε 4,20 και 5,17 δευτερόλεπτα αντίστοιχα!

Εξίσου όμως αληθινή, αναδεικνύεται η κινεζική εταιρεία και σχετικά σε ό,τι ανακοινώνει για την ηλεκτρική αυτονομία, τις καταναλώσεις και τις ταχύτητες φόρτισης.

Πιο συγκεκριμένα, η Lynk & Co κάνει λόγο για 81 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας όταν το αυτοκίνητο κινείται εντός πόλεως και 69 χιλιόμετρα σε μεικτή χρήση, ενώ εμείς καταφέραμε σχετικά εύκολα να «βγάλουμε» 72 χιλιόμετρα με μία φόρτιση όταν αποφασίσαμε να κινηθούμε αμιγώς ηλεκτρικά.

Όταν τώρα αποφασίσαμε να εκμεταλλευτούμε πλήρως τη «λογική PHEV», δηλαδή να κινηθούμε αναλόγως δρόμου με αυτό που συμφέρει παραπάνω στην εκάστοτε χρήση (κάπου υβριδικά, κάπου ηλεκτρικά, κάπου με βενζίνη και save battery και κάπου με βενζίνη και φόρτιση της μπαταρίας από τον βενζινοκινητήρα), η μέση κατανάλωση καυσίμου που σημειώσαμε συνολικά (σε 997 χλμ.) ήταν 5,6 λίτρα/100 χλμ.!

Νούμερο άκρως εντυπωσιακό για ένα SUV 4,5 μέτρων και 1.879 κιλών, ενώ για όσους σκοπεύουν να κινούνται ως επί το πλείστον στην πόλη και φυσικά υπολογίζοντας ότι θα είναι τυπικοί με τις φορτίσεις, να «πούμε» ότι νούμερα κοντά στα 3 λίτρα/100χλμ. είναι εφικτά!

Πέρα όμως των θεμιτών χαμηλών κόστων χρήσης που προκύπτουν από τα παραπάνω, το Lynk & Co 01 παρέχει και μια ευχάριστη οδηγική εικόνα στο επαρχιακό οδικό δίκτυο και στα ταξίδια, αφού η συνολική προσσέγιση του πλαισίου και της ανάρτησης είναι εστιασμένη στην άνεση, με αποτέλεσμα να απορροφάει με αρκετά εκλεπτυσμένο τρόπο την όποια ανωμαλία του οδοστρώματος και να μη σε κουράζει ακόμα και σε πολύωρα ταξίδια.

Από εκεί και έπειτα, έχει την απαραίτητη σπιρτάδα για προσπεράσεις και ενδιάμεσες επιταχύνσεις, χωρίς ωστόσο όμως να του προσδίδονται άλλες σπορ αξιώσεις, αφού το μπροστινό σύστημα δείχνει εύκολα την δυσαρέσκειά του στις απότομες επιταχύνσεις με στριμμένους τους τροχούς, ειδικά όταν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ βρίσκονται κάτω των 50-70 χλμ./ώρα.

Όταν, ωστόσο, ανέβουν τα χιλιόμετρα κίνησης του αυτοκινήτου, το Lynk & Co 01 δείχνει ευθαρσώς ότι μπαίνει στα νερά του και μπορεί να διαγράφει καμπές με χαρακτηριστικά σταθερό τρόπο (τηρουμένων των αναλογιών), εξασφαλίζοντάς σου την απαραίτητη ασφάλεια και σιγουριά που προσδοκείς από ένα όχημα αυτής της φιλοσοφίας.

Είναι, εν κατακλείδι, ένα εξαιρετικά ευχάριστο SUV, που ενδείκνυται τόσο για αστικές μετακινήσεις (λόγω του οικονομικού υβριδικού συστήματος κίνησης), όσο και για μικρά ή μεγαλύτερα ταξίδια, με τα τελευταία μάλιστα να πραγματοποιούνται με περίσσια άνεση και αξιοπρέπεια. Σε βαθμό, που μας κάνει πλέον να πιστεύουμε ότι είναι καλύτερο οδηγικά σε σχέση με το αδελφικό Volvo XC40!

Απέναντι στον «αδερφό», σε όλους και με τιμή πρόκληση!

Αυτές είναι οι δυο βλέψεις και το βασικό «ατού» του νέου Lynk & Co 01 συμπερασματικά.

Είναι ένα άκρως ολοκληρωμένο όχημα ελευθέρου χρόνου που είναι ικανό να τα βάλει τόσο με τον αδερφό του (το XC40), όσο και με κάθε μοντέλο που δραστηριοποιείται στην αρκετά δημοφιλή κατηγορία των επαναφορτιζόμενων (PHEV) C-SUV.

Απέναντι τους, έχει να επιδείξει στοιχεία μιας ποιοτικής κατασκευής, ένα άκρως οικονομικό (με τη σωστή χρήση) κινητήριο σύνολο, μια αξιοπρεπή -ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά και κυρίως μια τιμή – πρόκληση (34.990 ευρώ) που δεν μπορείς να βρεις σε άλλο Plugin της αγοράς!

Και αν την βρεις, τότε θα συνοδεύει σίγουρα μια μικρότερη σε όγκο κατασκευή και προπαντός με αρκετά λιγότερους από 261 ίππους…

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Βαγγέλης Παμπούκης

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.5T
Καύσιμο Βενζίνη
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 1.477
Κύλινδροι 3 σε σειρά
Βαλβίδες 12
Μεγ. Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 180/5500
Μεγ. Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 265/1500-4000
Θέση Εμπρός, εγκάρσια
Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός, υπερτροφοδότηση
Εκκεντροφόροι 2ΕΕΚ
Διάμ. X Διαδρ. (χλστ.) 82,0 x 93,2
Σχέση συμπίεσης 11,5:1
Κιλά/ίππο 7,2
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Θέση Εμπρός
Μεγ. Ισχύς (ίπποι) 81
Μεγ. Ροπή (Nm) 160
Συνδ. Ισχύς (ίπποι) 261
Συνδ. Ροπή (Nm) 425
ΜΠΑΤΑΡΙΑ
Χωρητικότητα (kWh) 17,6 (14,1 ωφέλιμη)
Τάση (V) 347,5
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική δοκός
Πίσω Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική δοκός
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι
ΤΙΜΟΝΙ
Σύστημα Κρεμαγιέρα
Υποβοήθηση Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,7
Κύκλος στροφής (μέτρα) 11,4
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο Αυτόματο, διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
ΤΡΟΧΟΙ
Διάσταση 20×8,0J
Υλικό Αλουμίνιο
Τύπος ελαστικών Continental EcoContact 6
Διάσταση ελαστικών 235/45 R20
Ρεζέρβα Κιτ επισκευής
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ – ΒΑΡΗ
ΜήκοςXπλάτοςXύψος (χλστ.) 4541x1857x1694
Μεταξόνιο (χλστ.) 2734
Μετατρόχιο εμπρός (χλστ.) 1592
Μετατρόχιο πίσω (χλστ.) 1597
Αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd)
Βάρος (κιλά) 1879
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 466 – 1213
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-60 χλμ./ώρα (δευτ.) 4,04
0-100 χλμ./ώρα (δευτ.) 8,06
0-120 χλμ./ώρα (δευτ.) 10,57
60-100 χλμ./ώρα (δευτ.) 4,20
80-120 χλμ./ώρα (δευτ.) 5,17
0-400 μέτρα (δευτ.) 15,4 (ταχύτητα εξόδου 151 χλμ./ώρα)
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 37
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 210
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (λίτρα/100χλμ.) – ΡΥΠΟΙ (γρ./χλμ.)
Μέση τιμή κατασκευαστή 1,2
Μέση τιμή δοκιμής 5,6
Μέγιστη τιμή δοκιμής 9,4
Ελάχιστη τιμή δοκιμής 3,2
Αυτονομία (χλμ.) 450 – 580
Ηλεκ. Αυτονομία (χλμ.) 72
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 42
Εκπομπή CO2 27
ΤΙΜΗ (ευρώ)
Βασικής έκδοσης 34.990
Αυτοκίνητου δοκιμής 34.990

Δείτε όλες τις φωτογραφίες της δοκιμής:

Συμπερασματικά...

7.8
To Lynk & Co 01 είναι το φθηνότερο PHEV στην κατηγορία των C-SUV αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, χωρίς να του λείπει τίποτα. Απεναντίας, είναι εξαιρετικά ευχάριστο οδηγικά, παρέχει ικανοποιητικούς χώρους για μια οικογένεια και έχει ένα δοκιμασμένο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, που διακρίνεται για την οικονομία του και τις επιδόσεις. Όσοι, λοιπόν, επιθυμούν ένα PHEV SUV με περισσότερους από 250 ίππους, αρκετή τεχνολογία και αυξημένη ποιότητα, δεν έχουν παρά να βάλουν στη λίστα του επόμενου υποψηφίου αυτοκινήτου τους και το Lynk & Co 01. Αρκεί να μπορούν να προσπεράσουν την αμφιλεγόμενη εμφάνιση και την περιορισμένη αναγνωρισιμότητα της μάρκας, τουλάχιστον προς το παρόν.
6.0

Εξωτερικό

8.0

Εσωτερικό - Χώροι

8.0

Κινητήρας - Κατανάλωση

8.0

Επιδόσεις

8.0

Οδική Συμπεριφορά

9.0

Σχέση Ποιότητας - Τιμής

Υπέρ

  • +Σχεδίαση και λειτουργικότητα εσωτερικού
  • +Ποιότητα
  • +Ηχοσύστημα
  • +Άνεση
  • +Ασφάλεια
  • +Κινητήριο σύνολο
  • +Εξοπλισμός
  • +Τιμή

Κατά

  • -Εμφάνιση
  • -Πλάτος πίσω καθίσματος
  • -Περιορισμένη αναγνωρισιμότητα μάρκας (προς το παρόν)
  • -Εγγύηση τεσσάρων ετών για τα μηχανικά μέρη
Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!