Για την Ευρώπη τα δύο μοντέλλα αποτελούν την μεσαία κλάση του λεγόμενου σπορ αυτοκινήτου. Βρίσκονται δηλαδή μία κλίμακα πάνω από την Alfetta GTV και το Escort 2000 RS ατενίζουν όμως από κάτω την 911 SC και με τα κυάλια τις 928 και τα τέρατα της ιταλικής σχολής Ferrari, Maserati και σία. Για την Ελλάδα όμως λόγω των διαφόρων ευεργετικών μέτρων τα αυτοκίνητα ανήκουν απλά στην απαγορευμένη κλάση. Ωστόσο επειδή υπάρχουν ακόμα ορισμένοι που «μπορούν» προχωρούμε στα παρακάτω.
Το Α 310 κατασκευάζεται από μια μικρή εταιρεία, που έχει την έδρα της στις Νορμανδικές ακτές, στο Dieppe, και που συνεργάζεται με την Renault. Διαφέρει ριζικά στην σύλληψη της δομής από την Porsche. Έχει την μηχανή πίσω με όλα τα σχετικά επακόλουθα. Έντονη υπερστροφή, ευτυχία για τον γρήγορο οδηγό που μπορεί όμως να έχει άσχημη κατάληξη λόγω της φοβερής ευπάθειας στους πλευρικούς ανέμους. Με περισσότερο από 170 χλμ./ώρα η προσπέραση μεγάλου μήκους οχημάτων (φορτηγά, λεωφορεία) καταντά επικίνδυνη αποστολή. Αντίθετα η 924 χωρίς να προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις οδηγείτε σιγουρότερα χωρίς να σημαίνει αυτό ότι πάει πιο αργά. Βέβαια αν ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιεί τα πόδια του όπως ο Fred Astaire σίγουρα θα έχει καλύτερα αποτελέσματα με την Α 310.
Κινητήρες – επιδόσεις
Ο κινητήρας της 924 δεν είναι άλλος από εκείνον του Audi 100 ενισχυμένος με μικρομετατροπές αλλά κυρίως με την θαυματοποιό υπερσυμπίεση. Έτσι αισίως από τα 1984 cm3 βγαίνουν 170 PS στις 5.500 στρ./λεπτό. Η μέγιστη ροπή ούτε λίγο ούτε πολύ φθάνει τα 245 Nm στις 3.500 στρ./λεπτό και η συμπίεση βρίσκεται χαμηλά στα 7,5:1 χωρίς να καθιστά ωστόσο την χρήση απλής βενζίνης δυνατή. Οι επιδόσεις, σχεδόν άριστες συνοψίζονται στα παρακάτω νούμερα, 0-100 7,9 δευτερόλεπτα, 0-140 15,2 δευτερόλεπτα μέγιστη ταχύτητα 231,8 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο αν και σπορ δεν είναι θορυβώδες αφού με 100 χλμ./ώρα ο θόρυβος στην καμπίνα των επιβατών είναι 73 db.