On The RoadTest Drives & Rides

Subaru Crosstrek 2.0 eBoxer AWD | Μέσο απόδρασης…

8.2

Ανήσυχο πνεύμα!

Είναι κάποιες, ελάχιστες, πλέον αυτοκινητοβιομηχανίες που χάρη στο ανήσυχο πνεύμα που τις διακατέχει και τον ισχυρό χαρακτήρα τους, προσπερνάνε «συμβιβασμούς» που επιτάσσει η παγκοσμιοποίηση και η μόδα της υπαγωγής σε ομίλους – γκρουπ για χάρη της οικονομίας.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην «υποτάσσονται» και να δημιουργούν ακόμη και τώρα, εν έτει 2025, αυτοκίνητα που μπορούν να εμπνεύσουν «αληθινούς» ανθρώπους και να τους βοηθήσουν στην απόδρασή τους από την ρουτίνα που επιβάλλει η νόρμα της καθημερινότητας

Είναι αυτοκίνητα που παρότι δεν ομοιογενοποιούνται στον βωμό του σήμερα -και δεν δείχνουν εξαιρετικά high-tech όπως άλλα- είναι ικανά με τις δυνατότητες τους να καλύπτουν τόσο τις βασικές ανάγκες, όσο και -κυρίως- τις απαιτητικές ανάγκες όσων έχουν στον τρόπο ζωής τους την άμεση επαφή με την φύση και τις δραστηριότητες που προκύπτουν από αυτήν…

Και επειδή, όπως -σοφά- λέει ο λαός μας ότι «μια εικόνα ισούται με 1000 λέξεις», η παραπάνω φωτογραφία δείχνει με τον καλύτερο τρόπο αυτό το οποίο πρεσβεύει το νέο Subaru Crosstrek, όντας ικανό να ξεπερνάει απότομες πλαγιές και δύσκολα «περάσματα», που οδηγούν στον «φυσικό παράδεισο». Εκεί δηλαδή που μπορεί ο άνθρωπος να βρει την ηρεμία του και να απολαύσει τα πλούσια ελέη αυτής της χώρας…

Όσοι, λοιπόν, αναζητούν ένα αυτοκίνητο που να μπορεί να καλύψει τις ανάγκες τους για περιπέτεια και όχι απλά ένα «ντεμέκ» crossover-SUV, το Crosstrek αξίζει την προσοχή τους, καθότι πέρα από το γεγονός ότι είναι το πιο προσιτό μοντέλο της Subaru σήμερα (από 38.850 ευρώ), είναι και το μοντέλο που υιοθετεί όλες τις αξίες της ιαπωνικής μάρκας (συμμετρική τετρακίνηση, επίπεδο κινητήρα, αυξημένη ασφάλεια, κ.α.) που την έκαναν να αναδειχθεί και φυσικά εμάς να την αγαπήσουμε!

Ως εκ τούτου -και αφότου έχει περάσει και παλαιότερα από τα χέρια μας (δες εδώ)- το επιλέγουμε για την σημερινή απόδρασή μας από την «παλίρροια» της καθημερινότητας

To Crosstrek και η επιτυχία της συνταγής…

Αρχίζοντας από τα «βασικά», να υπενθυμίσουμε ότι το Crosstrek είναι στην ουσία ο «αντικαταστάτης» του δημοφιλούς XV. Και βλέπετε τα εισαγωγικά στη λέξη αντικαταστάτης γιατί το XV το γνωρίσαμε μόνο εμείς στην ευρωπαϊκή αγορά με αυτή την ονομασία, μιας και στον υπόλοιπο κόσμο το «μικρό» crossover της Subaru ονομαζόταν από τη γέννησή του Crosstrek. Αυτή έγινε το 2012 και στα 13 χρόνια που πέρασαν το Crosstrek/XV κατάφερε μέσα από τρεις γενιές να γίνει ένα από τα μοντέλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της μάρκας, μιας και οι εποχές των σκληροπυρηνικών WRX έχουν περάσει ανεπιστρεπτί…

Στη σημερινή, λοιπόν, σύγχρονη εποχή, οι υποψήφιοι αγοραστές (στην πλειοψηφία τους) έθεσαν ως προτεραιότητα την αυξημένη ασφάλεια (το XV να θυμίσουμε χαρακτηρίστηκε ως Best in Class από τον EuroNCAP), την λογική κατανάλωση, την αυξημένη άνεση και την σταθερή οδική συμπεριφορά. Τομείς που έκαναν την Subaru να αλλάξει την «συνταγή» της και από τη δημιουργία σκληροπυρηνικών κατασκευών να μεταβεί στη δημιουργία μιας γκάμας ευρέως αποδεκτών αυτοκινήτων, με σκοπό την επιβίωσή της.

Η στροφή αυτή πέτυχε και η συγκεκριμένη συνταγή παραμένει ακόμα και σήμερα σε ισχύ, με τους ανθρώπους της ιαπωνικής εταιρείας να τηρούν κατά κόρον τη λογική crossover/hatchback και στο πιο πρόσφατο Crosstrek, το οποίο μπορεί να χαρακτηρίζεται ως ένα όχημα ελευθέρου χρόνου όπως και πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα, αλλά διαφέρει σε σχέση με αυτά, χάρη στη φύση της κατασκευής και στο θρυλικό σύστημα τετρακίνησης της εταιρείας, που του δίνει τη δυνατότητα να κινείται σε μέρη που μπορούν μόνο σκληροπυρηνικά τετρακίνητα οχήματα του παρελθόντος…

Το «πάντρεμα» και η ιδιαιτερότητα…

Για την επίτευξη μιας αποδεκτής -στους πολλούς- σιλουέτας, αλλά και συγχρόνως ενός ιδιαίτερου παρουσιαστικού που προτιμάει η Subaru για τα μοντέλα της, οι άνθρωποι του σχεδιαστικού τμήματος της εταιρείας έχουν κάνει αρκετές αισθητικές αλλαγές ώστε το XV -συγνώμη Corsstrek- να δείχνει νέο και περιπετειώδες.

Για παράδειγμα, έχουν αλλάξει τη μάσκα και πλέον έχουμε μια νέα εξαγωνική χωρίς πλαίσιο, που συνδυάζεται με πιο κομψά φωτιστικά σώματα, νέους προβολείς ομίχλης και ένα νέο σμιλεμένο καπό, τη στιγμή που τα μαύρα ένθετα στους προφυλακτήρες, τα μαρσπιέ και τους θόλους υποδηλώνουν τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα της κατασκευής.

 

Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος, υπάρχουν νέα φώτα σε σχήμα C, ένας ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με ανακλαστήρες στα άκρα του και αυξημένη κλίση της οροφής.

Η τελευταία, εκτός της βελτιωμένης αεροδυναμικής, έχει κάνει το ιαπωνικό crossover και αρκετά πιο δυναμικό σε όψη, τη στιγμή που το ύψος έχει μειωθεί κατά 10 χλστ. (1.605 χλστ.), το μήκος κατά 5 χλστ. (4.480 χλστ.) και το πλάτος έχει μείνει ίδιο (1.800 χλστ.) σε σχέση με το XV, με το οποίο μοιράζεται και το σασί.

Επ΄ αυτού, αξίζει να σημειώσουμε ότι παρότι το σασί είναι ίδιο με το απερχόμενο μοντέλο, έχει ανασχεδιαστεί ελαφρώς, με νέα -ισχυρότερα- μέταλλα και -δεδομένου ότι μοντάρεται πλέον ως ενιαίο σύνολο με το αμάξωμα- είναι κατά 10% πιο άκαμπτο.

Επίσης, η Subaru έχει επιμηκύνει ελαφρώς και το μεταξόνιο (χωρίς να αυξήσει το συνολικό μήκος), γεγονός που πέρα της αυξημένης ευρυχωρίας στο εσωτερικό, έχει αυξήσει κατά δύο μοίρες και τη γωνία αναχώρησης (30,1ο πλέον), όταν οι γωνίες προσέγγισης και ράμπας παραμένουν ίδιες με το απερχόμενο μοντέλο (18 και 19,7 μοίρες, αντίστοιχα) και η απόσταση από το έδαφος στα -εντυπωσιακά- 22 εκατοστά!

Οι επιπτώσεις στο εσωτερικό, η «ψευδαίσθηση» και η ουσία…

Η αυξημένη αυτή απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με την ψηλή και επιβλητική θέση οδήγησης, τα μεγάλα παράθυρα και τους εξίσου μεγάλους καθρέφτες -πέρα από την αυξημένη ορατότητα- σου προξενούν και την «ψευδαίσθηση» ότι βρίσκεσαι σ’ ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο απ’ ότι πραγματικά είναι, όταν όλα γύρω σου δείχνουν κατασκευασμένα για την ουσία και όχι τις «φανφάρες»

Έτσι μπορεί κι εδώ να έχουμε μια μεγάλη οθόνη αφής (11,6 ίντσες) στο κέντρο του ταμπλό όπως και στα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα, αλλά -εν αντιθέσει με αυτά- έχουμε αναλογικό πίνακα οργάνων και αρκετούς φυσικούς διακόπτες στο τιμόνι και στα άκρα της οθόνης (για το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό) που κάνουν εύκολη τη ζωή του οδηγού και εκτιμούμε δεόντως.

 

Από άποψη ποιότητας τώρα, τα πλαστικά είναι σκληρά στο μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας, αλλά χάρη στην εξαιρετική συναρμογή τους δείχνουν αρκετά στιβαρά για να αντέξουν τόσο στην ευρεία εκτός δρόμου χρήση, όσο και στην «βάναυση» που -δυστυχώς- προκύπτει από τη διαβίωση παιδιών ή… άλλων απρόσεκτων στην καμπίνα. Δεδομένο άκρως σημαντικό για όσους βλέπουν στα «μάτια» του Crosstrek το επόμενο οικογενειακό τους αυτοκίνητο.

Για αυτούς, μάλιστα, να αναφέρουμε ότι πέρα από την αυξημένη ευρυχωρία μπροστά, υπάρχει και ικανοποιητικός χώρος στην πίσω σειρά καθισμάτων, όταν το άνοιγμα του πορτμπαγκάζ αποκαλύπτει έναν τετράγωνο χώρο 315 λίτρων με την πίσω σειρά καθισμάτων σε όρθια θέση και έναν χώρο φόρτωσης 1.314 λίτρων με την αναδίπλωση αυτής (αναδιπλώνεται σε ποσοστό 60/40).

 

Το μελανό -για κάποιους- σημείο και η διαφορετική προσέγγιση…

Για όσους έχουν συνδυάσει στο μυαλό τους τη λέξη Subaru με τις αυξημένες επιδόσεις, να ξεκαθαρίσουμε ευθύς εξαρχής ότι το Crosstrek δεν είναι εδώ για να συνεχίσει τις ανεξίτηλες μνήμες που χάραξαν τα WRX και STI. Είναι εδώ για να αποτελέσει ένα all-around crossover όχημα που θα καλύψει ένα πιο διευρυμένο κοινό, μιας και οι «βενζινοαίματοι» σπανίζουν όλο και περισσότερο στις μέρες μας…

Υπό αυτό το πρίσμα, η Subaru διαθέτει μόνο ένα κινητήριο σύνολο στο νέο Crosstrek, το οποίο απαρτίζεται από έναν ατμοσφαιρικό, επίπεδο, τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων, που συνδυάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου CVT και της συμμετρικής τετρακίνησης, κινεί και τους τέσσερις τροχούς (AWD).

Η απόδοση όλων αυτών είναι 152 ίπποι στις 5.600 σ.α.λ., αν και η Subaru δεν ανακοινώνει την συνδυαστική μέγιστη ισχύ όπως όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές, αλλά 136 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. συν 16,7 από τον ηλεκτροκινητήρα και 182 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. συν 66 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα.

Και αν το παραπάνω δημιούργημα των Ιαπώνων είναι δύσκολο να κατανοηθεί, αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι το Crosstrek δεν ενδείκνυται για όσους αγαπούν την ταχύτητα και τις επιδόσεις.

Για τις τελευταίες, η Subaru ανακοινώνει 10,8 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα και 198 χλμ./ώρα για την τελική ταχύτητα, με το δικό μας RaceBox να καταγράφει ένα δευτερόλεπτο παραπάνω για το 0-100 χλμ./ώρα, 8,4 δευτερόλεπτα για το 80-120 χλμ./ώρα και 18,8 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 400 μέτρα (αναλυτικά οι μετρήσεις μας στον πίνακα τεχνικών χαρακτηριστικών στο τέλος του άρθρου).

Για όσους τώρα δεν είναι εξοικειωμένοι με τους αριθμούς, να αναφέρουμε ότι συνήθως σε αντίστοιχα μοντέλα του ανταγωνισμού καταγράφουμε χαμηλότερους αριθμούς στον τομέα των επιδόσεων, κάτι που -εν μέρη- στην περίπτωση του Crosstrek οφείλεται και στην προτίμηση της εταιρείας στα CVT κιβώτια.

Μπορεί αυτού του είδους τα κιβώτια να είναι αρκετά ελαφρύτερα και τα καλύτερα σε επίπεδο αξιοπιστίας συγκριτικά με άλλα αυτόματα κιβώτια που υπάρχουν στην αγορά, αλλά δεν μπορούν να τα συναγωνιστούν σε ταχύτητα αλλαγής σχέσεως και απόκριση (ειδικά σε σύγκριση με τα διπλοσύμπλεκτα), ενώ παράγουν και αυξημένο θόρυβο κατά την απότομη και συνεχόμενη επιτάχυνση.

Στην «χαλαρή» χρήση, προσφέρουν αρκετά εκλεπτυσμένη λειτουργία και στην περίπτωση του Crosstrek, το CVT Lineartronic (όπως το αποκαλεί η Subaru) είναι αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με αυτό που υπήρχε στο XV, με αποτέλεσμα να είναι και αρκετά πιο ευχάριστο στην καθημερινότητα και στο μεγαλύτερο «πεδίο δράσης» του αυτοκινήτου.

Σε εκείνο το «πεδίο» μάλιστα, που συγχρόνως είναι και αυτό που ως επί το πλείστον θα κινηθεί ένα Crosstrek, ο δίλιτρος κινητήρας δείχνει ικανός για να διαχειριστεί με αρκετή ευκολία το αμάξωμα των 1.612 κιλών, αλλά συγχρόνως δείχνει και την ξεκάθαρη προτίμησή του στην βενζίνη, παρά το υβριδικό σύστημα.

Τούτου λεχθέντος, η Subaru ανακοινώνει 8,9 λίτρα/100χλμ. σε μεικτή χρήση (και 174 γρ./χλμ. CO2), όταν εμείς κατά τη διάρκεια της δοκιμής καταγράψαμε 9,4 λίτρα/100χλμ. σε ίδια χρήση και καταφέραμε να κατεβούμε μέχρι τα 8,2 λίτρα/100χλμ. (όταν προσπαθήσαμε να περιορίσουμε την κατανάλωση) και «βγάλαμε» περίπου 480 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ, σε χρήση τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου.

Εντός δρόμου…

Οδηγώντας τώρα το Crosstrek στην άσφαλτο, αντιλαμβάνεσαι αμέσως την εξαιρετική δουλειά που έκανε η Subaru στην ηχομόνωση, αφού ακόμα και σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου η εισαγωγή θορύβων στην καμπίνα είναι μηδαμινή και μόνο άνω των 130 χλμ./ώρα κάνει ελαφρώς αισθητή την παρουσία του ένας αεροδυναμικός θόρυβος στο επάνω μέρος, που πιθανώς προκύπτει από τις μπάρες οροφής.

Πέραν της καλής ηχομόνωσης, στον τομέα της άνεσης συντελεί και η λειτουργία της ανάρτησης, που σε συνδυασμό με τα ανασχεδιασμένα καθίσματα (έχουν εξελιχθεί ειδικά για να μην περνούν τις ταλαντώσεις στο κορμί) καταφέρνει οποιαδήποτε ανωμαλία του οδοστρώματος να την εξαλείφει, όταν το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι έχει την απαραίτητη αίσθηση και πληροφόρηση για να σε κάνουν να νιώθεις ασφαλής ακόμα και σε πατημένες καμπές.

Στην αίσθηση της ασφάλειας, με την σειρά τους συντελούν τόσο τα φρένα που παρέχουν εξαιρετική ανάδραση, όσο και η λειτουργία της συμμετρικής τετρακίνησης που λόγω της ενεργής κατανομής της ροπής, βελτιώνει την απόδοση στις στροφές, φρενάροντας ουσιαστικά τους εσωτερικούς τροχούς και αυξάνοντας την περιστροφή των εξωτερικών για μέγιστη ευστάθεια.

Εκτός δρόμου…

Και βέβαια η συμμετρική τετρακίνηση δεν φροντίζει μόνο για τη μέγιστη ενεργητική ασφάλεια, αλλά και για τις αυξημένες δυνατότητες στην εκτός δρόμου οδήγηση. Συνδυάζεται δε με το περιβόητο X-Mode της Subaru με τις τρεις επιλογές (Snow/Dirt, Normal και Deep Snow/Mud) που μπορεί να ενεργοποιηθεί πλέον και κατά την οπισθοπορεία, βοηθώντας τον οδηγό να αποφύγει ή να απομακρυνθεί από δύσκολες καταστάσεις.

Στην πράξη, είναι εξαιρετικά ομοιογενές στην κίνηση εκτός δρόμου ακόμα και σε γρήγορες -για την κατάσταση του οδοστρώματος- ταχύτητες, με την ανάρτηση να καταπίνει αυλακώματα και πέτρες, ενώ ακόμα και όταν συναντήσεις ένα στενό, «σκληροπυρηνικό» μονοπάτι (βλ. φωτό παραπάνω), σοκαρίζεσαι με τον τρόπο που το περνάει, είτε έχεις εσύ τον έλεγχο, είτε το αυτόματο σύστημα κατάβασης.

Είναι, εν κατακλείδι, εξαιρετικά δύσκολο να βρεθεί εμπόδιο στο διάβα του Crosstrek που θα μπορέσει να του κόψει την πορεία -και αν αυτό γίνει θα είναι λόγω μεγάλης υψομετρικής διαφοράς (βλ. κάνα βαθύ νεροφάγωμα) ή λόγω ελαστικών (ένα σετ A/T του ταιριάζει, κακά τα ψέματα)- με αποτέλεσμα να μπορείς εύκολα να βρεθείς σε μέρη της χώρας μας, που παραμένουν αγνά λόγω δυσκολίας προσέγγισης

Είδος υπό εξαφάνιση…

Σπανίζουν στις μέρες τα αυτοκίνητα που είναι πραγματικά ικανά να κινηθούν με χαρακτηριστική ευκολία εκτός δρόμου και σε κάθε τερέν, παρότι ο χαρακτηρισμός «Όχημα Ελευθέρου Χρόνου» χρησιμοποιείται κατά κόρον από τους κατασκευαστές. Τα περισσότερα «φτάνουν» μέχρι κανέναν πατημένο χωματόδρομο ή το πεζοδρόμιο μπροστά στο 4all για τον καφέ της κυρίας και όχι εκεί που θέλει να πάει ο πραγματικός λάτρης της φύσης στον ελεύθερό του χρόνο…

To Crosstrek δεν είναι ένα ακόμα Crossover/SUV από τα πάμπολλα που κυκλοφορούν στην αγορά σήμερα. Είναι ένα σπάνιο είδος (από αυτά που τείνουν προς εξαφάνιση) και είναι εδώ για όσους θέλουν ένα πραγματικό -και όχι «γιαλαντζί»- όχημα ελευθέρου χρόνου, που είναι ικανό να τους πάει οπουδήποτε και να δώσει «ζωή» στον ελεύθερο χρόνο τους. Όπως άλλωστε και κάθε Subaru…

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Βαγγέλης Παμπούκης

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 2.0
Καύσιμο Βενζίνη
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 1.995
Κύλινδροι 4 σε επίπεδη διάταξη
Βαλβίδες 16
Μεγ. Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 136(+16,7)/5600
Μεγ. Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 182(+66)/4000
Θέση Εμπρός, διαμήκης
Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός, σύστημα mild hybrid 48V
Εκκεντροφόροι 2x2EEK
Διάμ. X Διαδρ. (χλστ.) 84,0 x 90,0
Σχέση συμπίεσης 12,5:1
Κιλά/ίππο 10,6
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική δοκός
Πίσω Διπλά ψαλίδια, αντιστρεπτική δοκός
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι
ΤΙΜΟΝΙ
Σύστημα Κρεμαγιέρα
Υποβοήθηση Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,5
Κύκλος στροφής (μέτρα) 10,8
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο Αυτόματο, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT)
Σχέση μετάδοσης 1η 3.553
Σχέση μετάδοσης 2η 2.201
Σχέση μετάδοσης 3η 1.474
Σχέση μετάδοσης 4η 1.228
Σχέση μετάδοσης 5η 1.024
Σχέση μετάδοσης 6η 0.852
Σχέση μετάδοσης 7η 0.682
Σχέση μετάδοσης 8η
όπισθεν 3.689
Τελική σχέση μετάδοσης 3.700
ΤΡΟΧΟΙ
Διάσταση 17×7,0J
Υλικό Αλουμίνιο
Τύπος ελαστικών Yokohama Geolandar G91
Διάσταση ελαστικών 225/60 R17
Ρεζέρβα Κιτ επισκευής
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ – ΒΑΡΗ
ΜήκοςXπλάτοςXύψος (χλστ.) 4495x1800x1600
Μεταξόνιο (χλστ.) 2670
Μετατρόχιο εμπρός (χλστ.) 1555
Μετατρόχιο πίσω (χλστ.) 1555
Αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) 0,33
Βάρος (κιλά) 1612
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 315 – 1314
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-60 χλμ./ώρα (δευτ.) 5,4
0-100 χλμ./ώρα (δευτ.) 11,8
0-120 χλμ./ώρα (δευτ.) 16,6
60-100 χλμ./ώρα (δευτ.) 7,0
80-120 χλμ./ώρα (δευτ.) 8,4
0-400 μέτρα (δευτ.) 18,8 (ταχύτητα εξόδου 122 χλμ./ώρα)
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 39
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 198
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (λίτρα/100χλμ.) – ΡΥΠΟΙ (γρ./χλμ.)
Μέση τιμή κατασκευαστή 8,9
Μέση τιμή δοκιμής 9,4
Μέγιστη τιμή δοκιμής 12,8
Ελάχιστη τιμή δοκιμής 8,2
Αυτονομία (χλμ.) 460 – 480
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 48
Εκπομπή CO2 174
ΤΙΜΗ (ευρώ)
Βασικής έκδοσης 38.850
Αυτοκίνητου δοκιμής 38.850

Δείτε όλες τις φωτογραφίες της δοκιμής:

Συμπερασματικά...

8.2
Το Subaru Crosstrek είναι μια ιδιάζουσα περίπτωση. Μπορεί να τοποθετείται δίπλα σε άλλα ανταγωνιστικά crossover της αγοράς, αλλά επί της ουσίας είναι μοναδικό! Αφού, πέρα από τις ανάγκες μιας οικογένειας, μπορεί να καλύψει και τις ανάγκες ενός απαιτητικού οδηγού, που δεν περιορίζεται στην χρήση εντός της «πεπατημένης», αλλά προτιμάει τις εξορμήσεις, όπου κι αν είναι αυτές! Αρκεί, αυτός να καταφέρει να προσπεράσει τις νωχελικές επιδόσεις που προκύπτουν από τον ατμοσφαιρικό κινητήρα και το CVT, την κάπως αυξημένη κατανάλωση και την απαιτητική τιμή κτήσης των -σχεδόν- 40.000 ευρώ. Αν το κάνει, σίγουρα θα ξεχωρίζει ανάμεσα στο πλήθος και θα βρεθεί με ένα αυτοκίνητο στην κατοχή του, που είναι ασφαλές, αξιόπιστο και εξαιρετικά ικανό όταν τα πράγματα δυσκολεύουν.
9.0

Εξωτερικό

9.0

Εσωτερικό - Χώροι

7.0

Κινητήρας - Κατανάλωση

7.0

Επιδόσεις

8.0

Οδική Συμπεριφορά

9.0

Σχέση Ποιότητας - Τιμής

Υπέρ

  • +Εμφάνιση
  • +Ποιότητα
  • +Πρακτικότητα
  • +Οδική συμπεριφορά
  • +Συστήματα ασφαλείας
  • +Συμμετρική τετρακίνηση
  • +Δυνατότητες εκτός δρόμου
  • +Εξοπλισμός
  • +Εγγύηση
  • +Made in Japan

Κατά

  • -Σκληρά πλαστικά
  • -Αεροδυναμικός θόρυβος άνω των 130 χλμ./ώρα
  • -Χωρητικότητα κινητήρα
  • -Κιβώτιο CVT
  • -Επιδόσεις
  • -Κατανάλωση
  • -Τιμή
Εγγραφείτε στο newsletter μας...
…και ενημερωθείτε με άποψη για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα!