full screen background image
Search
Πέμπτη 20 Ιούνιος 2019
  • :
  • :

Το Bloodhound επανέρχεται με στόχο το ρεκόρ!

Ξανά στο δρόμο για το ρεκόρ ταχύτητας μπαίνει το Bloodhound! Έχοντας αποσυρθεί από την προσπάθεια για το ρεκόρ από τους ιδιοκτήτες του την περσινή χρονιά, το project –και το όχημα- Bloodhound αγοράστηκε στη συνέχεια από τον επιχειρηματία Ian Warhurst, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Grafton LSR, ο οποίος το μετέφερε στο SGS Berkeley Green University Technical College (UTC) και το ανανέωσε με στόχο να ξεκινήσει και πάλι την προετοιμασία για την επίτευξη του απόλυτου ρεκόρ ταχύτητας.

Τα νέο όνομα του αυτοκινήτου θα είναι πλέον Bloodhound LSR και όχι SSC, ενώ αναμένεται να αποκτήσει και πολλούς χορηγούς που θα εξασφαλίσουν ότι η προσπάθεια θα συνεχιστεί αυτή τη φορά έως το τέλος.

Σε λίγο καιρό θα ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές και στη συνέχεια η πρώτη απόπειρα για το ρεκόρ, που αυτή τη στιγμή είναι στα 1.228 περίπου χλμ./ώρα! Μόλις το ξεπεράσει και οι μηχανικοί κάνουν τις εκτιμήσεις τους για το πώς το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σε υπερηχητικές ταχύτητες, το Bloodhound LSR θα βάλει στόχο το –θεωρητικό μέχρι σήμερα- όριο των 1600 χλμ./ώρα!

Ωστόσο έχουμε ακόμα χρόνια μπροστά μας μέχρι να δούμε το Bloodhound LSR να ολοκληρώνει τις δοκιμές του και να αποπειράται για το ρεκόρ. Για φέτος, οι δοκιμές ταχύτητας έχουν προγραμματιστεί να γίνουν σε αλυκές στην περιοχή Hakskeen Pan της Νότιας Αφρικής, όπου μια ειδική πίστα 18 περίπου χλμ. προετοιμάζεται ειδικά για το σκοπό αυτό.

Για την ιστορία, το Bloodhound εφοδιάζεται με έναν κινητήρα jet EJ200 της Rolls-Royce –ίδιο με αυτό ενός αεροσκάφους Eurofighter, έναν προωθητικό πύραυλο της Nammo και έναν κινητήρα V8 550 ίππων από τη Jaguar. Έτσι, σε πλήρη ισχύ, καταφέρνει να καλύψει ένα μίλι (1.600 μ.) σε 3.6 δευτερόλεπτα!

Ο συνδυασμός κινητήρων με ισχύ 135.000 ίππων, θεωρητικά μπορεί να κινήσει το 7.5 τόνων τετράτροχο έως το όριο των 1.600 χλμ./ώρα. Όσο για το σταμάτημα; Αερόφρενα ενεργοποιούνται στα 1290 χλμ./ώρα, ένα αλεξίπτωτο ανοίγει στα 965 χλμ./ώρα, ενώ τα συμβατικά φρένα πιάνουν στα 320 χλμ./ώρα!

Τέλος, το πιλοτήριο του Bloodhound είναι προφανές ότι μοιάζει με ένα αντίστοιχο από μαχητικό αεροσκάφος και έτσι η δουλειά του οδηγού για την επίτευξη του ρεκόρ ανατέθηκε στον πιλότο της βρετανικής RAF, Andy Green.