Το Swift της Suzuki Motor Corporation επιλέχθηκε ως ένα από τα TOP 10 φιναλίστ αυτοκίνητα που θα διεκδικήσουν τον τίτλο του «Παγκόσμιου Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025» και ως ένα από τα TOP 5 φιναλίστ για τον τίτλο του «Παγκόσμιου Αστικού Αυτοκινήτου 2025», όπως ανακοινώθηκε στις 8 Ιανουαρίου 2025 στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ.
World Car Awards: Η παγκόσμια αναγνώριση για τα κορυφαία μοντέλα αυτοκινήτων
Ο θεσμός των World Car Awards (WCA) ξεκίνησε το 2004 από δημοσιογράφους αυτοκινήτου από όλο τον κόσμο. Οι δημοσιογράφοι, αρχικά επιλέγουν τα σημαντικότερα μοντέλα από αυτά που πωλούνται παγκοσμίως, κατόπιν τα αξιολογούν και απονέμουν έξι βραβεία, συμπεριλαμβανομένων των «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς» και «Παγκόσμιο Αστικό Αυτοκίνητο» για μοντέλα μήκους περίπου 4 μέτρων.
Για φέτος, 96 δημοσιογράφοι αυτοκινήτου από 30 χώρες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων της Ιαπωνίας, των ΗΠΑ, της Κίνας, της Ευρώπης (με τη συμμετοχή της Ελλάδας) και της Ινδίας, επέλεξαν και ψήφισαν μοντέλα που πωλούνται από τον Ιανουάριο του 2024 έως τον Μάρτιο του 2025 σε δύο ή περισσότερες ηπείρους. Από τους φιναλίστ, τα TOP 3 αυτοκίνητα θα επιλεγούν τον Μάρτιο, και ο νικητής θα ανακοινωθεί τον Απρίλιο.
Suzuki Swift: Σχεδίαση και φιλοσοφία που φέρνουν την παγκόσμια αναγνώριση στα WCA
Το Swift είναι το τέταρτης γενιάς μοντέλο από την κυκλοφορία του το 2004. Το τέταρτης γενιάς SWIFT είναι ένα κόμπακτ επιβατικό υβριδικό αυτοκίνητο που έχει εξελιχθεί βασισμένο στη φιλοσοφία «Δυναμικό & Ελαφρύ – Ένα εκλεπτυσμένο έξυπνο compact που μετατρέπει την καθημερινή μετακίνηση σε παιχνίδι».
Εκτός από το σχεδιασμό και την οδηγική συμπεριφορά που εξελίχθηκαν σε διαδοχικά μοντέλα Swift, το νέο, τέταρτης γενιάς μοντέλο είναι εξοπλισμένο με χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης που προσθέτουν τη νέα αξία της «απόλαυσης της καθημερινότητας με το αυτοκίνητο».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δοκιμή: Suzuki Swift 1.2 Hybrid 82 PS
Είναι ένα από τα αγαπημένα αυτοκίνητα πόλης και ένα μοντέλο που αντιπροσωπεύει με διαχρονική επιτυχία τη Suzuki σε συνολικές πωλήσεις περίπου 9,68 εκατομμυρίων μονάδων παγκοσμίως σε 169 χώρες και περιοχές, συμπεριλαμβανομένων της Ιαπωνίας, της Ευρώπης και της Ινδίας, από την κυκλοφορία του το 2004.