full screen background image
Search
Πέμπτη 20 Σεπτέμβριος 2018
  • :
  • :

Βλέπουμε το νέο Nissan X-Trail…

Κάποτε αποτελούσε έναν αρκετά σοβαρό πρεσβευτή της ιαπωνικής εταιρίας, στην γκάμα των αυτοκινήτων της με έναν καθαρόαιμο off-road χαρακτήρα!

Σήμερα, μετά από ένα επιτυχημένο facelift που έκαναν οι άνθρωποι της Nissan, διαπιστώνουμε πως το νέο X-Trail στην ουσία αποτελεί μία «ενισχυμένη» εκδοχή του επιτυχημένου Qashqai.

Μάλιστα, μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα , αλλά το X-Trail είναι φανερά ψηλότερο και μεγαλύτερο από το Qashqai καθώς στην καμπίνα του υπάρχει χώρος και για μια τρίτη σειρά καθισμάτων, τα οποία στην ουσία αντικαθιστούν την έκδοση του Qashqai+2, που φιγουράριζε και ως επταθέσιο της Nissan.

Μέσα σε όλο το νέο πακέτο που συνοδεύει το ανανεωμένο X-Trail, προσθέστε και την επιλογή της τετρακίνησης, η οποία συμπληρώνει ολοκληρωτικά την εικόνα ενός ευρύχωρου SUV το οποίο προσανατολισμό έχει να καλύπτει όλες τις outdoor (και όχι μόνον) ανάγκες μιας οικογένειας, που ζει σε ρυθμούς έντονους και απαιτητικούς.

Οι κύριες αναβαθμίσεις του X-Trail στην εξωτερική του εμφάνιση επικεντρώνονται στην νέα εμπρόσθια μάσκα, η οποία ακολουθεί τα ίδια σχεδιαστικά χαρακτηριστικά με τα νέα Qashqai και Micra ενσωματώνοντας σε πρώτο πλάνο το σχήμα “V-motion” της Nissan, το οποίο δένει απίστευτα με τους νέους προβολείς, οι οποίοι σε ακριβότερες εκδόσεις είναι τύπου LED.

Το πίσω μέρος είναι και αυτό επανασχεδιασμένο αλλά το αποτέλεσμα είναι λιγότερο μετασχηματιστικό εκεί πίσω.

Οι αλλαγές που έλαβαν χώρα στο εσωτερικό της καμπίνας, ουσιαστικά έχουν να κάνουν με μια αρμονικότερη διάταξη των καθισμάτων, που συνδυάζεται με το νέο ασυναγώνιστο φινίρισμα και την ορθή αξιοποίηση των χώρων του αυτοκινήτου.

Το νέο, παχύτερο τιμόνι προσθέτει μια άλλη αισθητική στην οδήγηση του αυτοκινήτου, χάρη την ποιοτική επένδυση των υλικών τα οποία το συνοδεύουν και ανανεώνουν ευχάριστα την διάθεση του οδηγού.

Η οροφή του X-Trail είναι λίγο υπερυψωμένη και δίνει μια έξτρα άνεση στους επιβάτες ιδιαιτέρως σε εκείνους των πίσω καθισμάτων, καθώς κάθονται μεν ψηλότερα από τους μπροστινούς, απολαμβάνουν δε το ταξίδι τους τόσο από τη γυάλινη οροφή, όσο και από τα μεγάλα παράθυρα που χαρίζουν άπλετη περιφερειακή ορατότητα.

Στο χώρο των αποσκευών, το πάτωμα είναι επίπεδο και σηκώνεται, ενώ από κάτω του εμφανίζεται ένας έξτρα χώρος αποθήκευσης, ικανός να φιλοξενήσει ποδηλατικούς και ορειβατικούς εξοπλισμούς.

Στον εξοπλισμό του ανανεωμένου X-Trail προστέθηκε και μία οθόνη αφής με δυνατότητα σύνδεσης Google, η οποία είναι συντονισμένη με οκτώ ηχεία της Bose.

Η γκάμα των κινητήρων που έχουν αναλάβει το δύσκολο έργο μετακίνησης του νέου X-Trail, παραμένει η ίδια με αυτήν που χρησιμοποιούσε το προηγούμενο μοντέλο.

Έτσι, ο πετρελαιοκινητήρας dCi των 1,6 λίτρων με απόδοση 128 ίππων παραμένει πρώτος στις προτιμήσεις των πελατών της Νissan όχι μόνο για τη μεγάλη οικονομία καυσίμου που έχει, αλλά και για την αξιοπιστία της κατασκευής του, την οποία ο εκάστοτε οδηγός, ανακαλύπτει εν καιρώ!

Στα βενζινοκίνητα σύνολα υπάρχει μόνο ο 1.600άρης DIG-T με τους 163 ίππους τους και στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο δίλιτρος ντίζελ κινητήρας των 177 ίππων, ο οποίος είναι έτοιμος να ικανοποιήσει όλες τις απαιτήσεις του νέου X-Trail τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, ταξιδεύοντας, για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα.

Όσο αφορά στο κόστος κτήσης, το νέο X-Trail διατίθεται στην ελληνική αγορά με τιμές που ξεκινούν από τα 21.990 ευρώ για την έκδοση με τον 1.600άρη βενζινοκινητήρα των 163 ίππων, συνεχίζουν στα 27.990 ευρώ για τον πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων με τους 128 ίππους και καταλήγουν στα 37.990 ευρώ, που απαιτούνται για την απόκτηση της δίλιτρης τετρακίνητης πετρελαιοκίνητης έκδοσης με τους 177 ίππους.

Περισσότερες φωτογραφίες: