Η ιστορία επαναλαμβάνεται…
Αν σήμερα το ημερολόγιο έγραφε 1938 και όχι 2023 θα μιλούσαμε για τη γέννηση του πρώτου αυτοκινήτου των Γερμανών, του σκαραβαίου, το οποίο αποτέλεσε το «αυτοκίνητο του λαού» και έδωσε τη δυνατότητα ακόμα και στους πιο αδύνατους οικονομικά να αποκτήσουν το αγαπημένο τους μεταφορικό όχημα (το αυτοκίνητο), τη στιγμή που ξεκίνησε και την ιστορία της Volkswagen, που στην πορεία εξελίχθηκε ως μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Στο σήμερα -και έπειτα από 85 χρόνια- οι Γερμανοί με γνώμονα τη μόδα των ημερών θέλουν να ξανά επαναλάβουν την ιστορία και να δώσουν τη δυνατότητα σε όλους (ή τουλάχιστον στους περισσότερους) να αποκτήσουν ένα ηλεκτρικό όχημα λανσάροντας το νέο ID. 2all, το οποίο θα έρθει το 2025 και θα κοστίζει λιγότερο από 25.000 ευρώ. Για να δούμε…
Το ID. 2all –τουλάχιστον στην πρωτότυπη εκδοχή του- που αποκαλύφθηκε εχθές θα είναι ένα αυτοκίνητο της σουπερμίνι κατηγορίας με χώρους όμως της C κατηγορίας (490 λίτρα χώρος αποσκευών), αφού οι διαστάσεις του είναι λίγο μεγαλύτερες από τις αντίστοιχες του σημερινού Polo, με 4.050 χλστ. για το μήκος (4.080 στο Polo), 1.812 χλστ. για το πλάτος (1.751 χλστ. στο Polo) και 1.530 χλστ. για το ύψος (1.442 χλστ. στο Polo).
Όσο αφορά στην πλατφόρμα του, το ID. 2all θα είναι το πρώτο όχημα με το τελευταίο εξελικτικό στάδιο της αρθρωτής πλατφόρμας ηλεκτρικής κίνησης (MEB) και κίνηση στους εμπρός τροχούς, τη στιγμή που θα είναι εξοπλισμένο με ιδιαίτερα αποδοτική τεχνολογία -μπαταρίας και φόρτισης- και θα διαθέτει έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα κίνησης με ισχύ 226 ίππων, με τον οποίο θα μπορεί να κινείται για 450 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, σύμφωνα με τους Γερμανούς.
Με σχεδιαστικές επιρροές από το πρώτο Golf
Από άποψη εμφάνισης, το νέο ID. 2all ξεφεύγει από την εικόνα που έχουμε συνηθίσει από τα ID.3, ID.4 και ID.5, και δείχνει τη νέα σχεδιαστική προσέγγιση της Volkswagen, με το πρωτότυπο να εμφανίζεται με ένα αμάξωμα με ξεκάθαρη και ισχυρή στάση στους τροχούς, ένα φιλικό πρόσωπο, δυναμισμό και διαχρονική κομψότητα, τη στιγμή που δεν κρύβει και κάποιες σχεδιαστικές επιρροές που έχουν προκύψει από το πρώτο Golf, όπως ο σχεδιασμός της 3ης κολόνας.
Στα ενδότερα, το εσωτερικό έχει επίσης σαφή σχεδιασμό και χαρακτηρίζεται από μια εμφάνιση υψηλής ποιότητας, ενώ περιλαμβάνει ένα εύκολο στη χρήση σύστημα infotainment με κλασικό έλεγχο της έντασης του ήχου και ένα ξεχωριστό σύστημα κλιματισμού.
Κλείνοντας, αξίζει να σημειώσουμε ότι η έκδοση παραγωγής του ID. 2all θα είναι ένα από τα δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα λανσάρει η Volkswagen έως το 2026. Μόνο εφέτος θα παρουσιαστούν το νέο ID.3, το ID. Buzz με μακρύ μεταξόνιο και το ID.7, ενώ θα ακολουθήσει ένα συμπαγές ηλεκτρικό SUV το 2026 και -παρ’ όλες τις προκλήσεις- η Volkswagen εργάζεται επίσης πάνω σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ!
Αυτό θα δώσει στην γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία την ευρύτερη γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές της και η εταιρεία στοχεύει να επιτύχει μερίδιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων 80% στην Ευρώπη.
Περισσότερες φωτογραφίες: