full screen background image
Search
Τρίτη 18 Σεπτέμβριος 2018
  • :
  • :

WRC: 4ος γύρος – Ράλλυ Κορσικής [06 – 08 Απριλίου 2018]

Ο Sebastian Ogier νικητής στο νησί των 10.000 στροφών…

Ο Γύρος της Κορσικής ήταν ο τέταρτος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2018.

Ο αγώνας είναι ασφάλτινος και έχει έδρα στο νησί της Μεσογείου, την Κορσική.

Πρώτη φορά διεξήχθη αγώνας εκεί το 1956 και την πρώτη θέση κατέλαβε ένα γυναικείο πλήρωμα, από το Βέλγιο, οι Gilberte Thirion – Nadege Ferrier οδηγώντας ένα Renault Dauphine!

Είναι γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ από την εναρκτήρια χρονιά του (το 1973) και είναι γνωστός ως «ο αγώνας των 10.000 στροφών», λόγω των στενών, ορεινών δρόμων του νησιού.

Το ρεκόρ νικών στον αγώνα έχουν δύο οδηγοί με έξι νίκες έκαστος. Ο Bernard Darniche (1970, 1975, 1977, 1978, 1979 και 1981) και ο Didier Auriol (1988, 1989, 1990, 1992, 1994 και 1995).

Επίσης, ο αγώνας έχει ένα αρνητικό ρεκόρ. Πολλοί οδηγοί – συνοδηγοί έχουν σκοτωθεί στις ειδικές του!

Επιστρέφοντας στο 2018, ο μεγάλος νικητής του γύρου Κορσικής φέτος είναι ο Sebastian Ogier με το Ford Fiesta RS WRC.

Επέβαλε από την αρχή τον δικό του πολύ γρήγορο ρυθμό και κέρδισε την 3η του νίκη την φετινή χρονιά (σε 4 αγώνες), βάζοντας σοβαρή υποψηφιότητα για έναν ακόμη τίτλο.

Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ott Tanak με το Toyota Yaris WRC.

Εκπληκτικός ο Εσθονός, αν και στο πρώτο σκέλος (δες εδώ) δεν τα πήγε και πολύ καλά, έκανε όμως τις απαραίτητες ρυθμίσεις και μετά οδήγησε σε πολύ γρήγορο ρυθμό.

Είναι ο οδηγός που έχει κερδίσει τις περισσότερες ειδικές φέτος, μέχρι τώρα, 16 σε αριθμό και είναι και ο μόνος από ότι φαίνεται που μπορεί να απειλήσει τον Ogier.

To βάθρο συμπλήρωσε ο Thierry Neuville με το Hyundai i20 WRC.

Ο Βέλγος έκανε έναν τελείως αδιάφορο αγώνα, μην μπορώντας να απειλήσει ποτέ τους δυο πρώτους, έχοντας προβλήματα με το στήσιμο του αυτοκινήτου.

Ένα δεύτερο Hyundai i20 WRC τερμάτισε πίσω του στην 4η θέση με τον Dani Sordo στο τιμόνι, αλλά και αυτός, αν και έχει μεγάλη πείρα σε ασφάλτινες επιφάνειες, δεν απέδωσε τα αναμενόμενα.

Γενικά είναι ένας αγώνας που θα ήθελε να ξεχάσει γρήγορα η Hyundai, αφού και το τρίτο αυτοκίνητο με τον Andreas Mikkelsen, δεν μπόρεσε να αποφύγει την μετριότητα, τερματίζοντας τελικά στην 7η θέση γενικής.

Άλλη μια ομάδα που δεν τα πήγε όπως θα ήθελε είναι η Citroen.

Ο Kris Meeke ενώ ήταν στην δεύτερη θέση από την αρχή και πάλευε για το καλύτερο, έκανε πάλι ένα από τα γνωστά του λάθη, βγήκε από τον δρόμο και εγκατέλειψε στο τέλος του δεύτερου σκέλους.

Συνέχισε με Rally 2 και τελικά τερμάτισε στην 9η θέση γενικής.

Όσον αφορά για την συμμετοχή του Sebastian Loeb, στην δεύτερη ειδική του αγώνα βγήκε και αυτός από τον δρόμο σε σημείο που δεν μπορούσε να επανέλθει και έμεινε εκεί.

Συνέχισε και αυτός με Rally 2, κέρδισε τρεις ειδικές και τερμάτισε στην 14η θέση γενικής.

WRC 2

Τελικοί νικητές στην κατηγορία είναι το πλήρωμα της εργοστασιακής συμμετοχής της Skoda Motorsport, Kopecky – Dresler, που έφεραν το Fabia R5 στην πρώτη θέση.

Δεύτεροι τερμάτισαν οι Bonato – Boulloud, επίσης εργοστασιακή συμμετοχή και αυτοί, αλλά της Citroen Total.

Τελικά κέρδισαν την ένσταση και τους αφαιρέθηκαν τα 6 λεπτά χρόνου που είχαν χρεωθεί από λάθος του GPS στο τέλος του 2ου σκέλους και έφεραν το Citroen C3 R5 στο βάθρο, στην πρώτη του εμφάνιση σε αγώνα.

Τρίτοι τερμάτισαν οι Ιταλοί, Andolfi – Scattolin με ένα Skoda Fabia R5.

Για τον επόμενο αγώνα οι ομάδες θα χρειαστεί να αλλάξουν ήπειρο, αφού διεξάγεται στην Αργεντινή στις 26 – 29 Απριλίου.

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  1. Ogier – Ingrassia            Ford Fiesta RS WRC
  2. Tanak – Jarveoja              Toyota Yaris WRC
  3. Neuville – Gilsoul             Hyundai i20 WRC
  4. Sordo – Del Barrio           Hyundai i20 WRC
  5. Evans – Mills                  Ford Fiesta RS WRC
  6. Lappi – Ferm                    Toyota Yaris WRC
  7. Mikkelsen – Jaeger         Hyundai i20 WRC
  8. Kopecky – Dresler        Skoda Fabia R5 WRC2
  9. Meeke – Nagle                  Citroen C3 WRC
  10. Bonato – Boulloud        Citroen C3 R5 WRC2

Περισσότερες φωτογραφίες: