full screen background image
Search
Πέμπτη 18 Ιούλιος 2019
  • :
  • :

WRC: 8ος γύρος – Ράλλυ Σαρδηνίας [13 – 16 Ιουνίου 2019]

Ο Dani Sordo κέρδισε τη δεύτερη νίκη στην καριέρα του στην Σαρδηνία!

Αγώνα με τέτοια δραματική εξέλιξη και φινάλε δεν πιστεύουμε να έχουμε ξανά δει, τουλάχιστον στο πρόσφατο παρελθόν. Από την αρχή του αγώνα, απο την πρώτη ειδική, μπήκε μπροστά ο Ott Tanak με το Toyota Yaris WRC. Στο δεύτερο σκέλος μάλιστα κέρδισε όλες τις ειδικές διαδρομές, έξι σε αριθμό. Στην τελευταία ειδική του αγώνα, μήκους 6,5 χιλιομέτρων, ξεκίνησε με 26,7 δευτερόλεπτα διαφορά μπροστά από τον δεύτερο Dani Sordo. Στο πρώτο χιλιόμετρο όμως ήρθε η καταστροφή… Παθαίνει ζημιά το υδραυλικό τιμόνι του Yaris και εκεί τελειώνουν όλα. Τερμάτισε με πολύ δυσκολία (εδώ τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούμε καθημερινά και οδηγούνται δύσκολα χωρίς υδραυλικό τιμόνι, φανταστείτε τα αγωνιστικά) και τελικά πήρε την 5η θέση.

Έχασε τη νίκη, αλλά και έτσι ανέβηκε στην πρώτη θέση των οδηγών με τέσσερις βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο Sebastian Ogier. Ήταν η 100η συμμετοχή του Tanak σε αγώνα του WRC.

Έτσι, εντελώς αναπάντεχα, νικητής είναι ο Dani Sordo με το Hyundai i20 WRC. Αυτός και ο συνοδηγός του Del Barrio δεν είχαν ιδέα για το τι είχε γίνει, και μόνο ένα μήνυμα αναβόσβηνε στην οθόνη του αυτοκινήτου τους, που έλεγε ότι ο Tanak σταμάτησε. Και μόνο όταν έφθασαν στον χώρο όπου θα γινόταν η απονομή έμαθαν τα νέα.

Ήταν η δεύτερη νίκη στην καριέρα τους από την Γερμανία το 2013.

Ένας εκπληκτικός Teemu Suninen τερμάτισε με το Ford Fiesta RS WRC στην δεύτερη θέση της γενικής. Οδήγησε γρήγορα και απέδειξε ότι όταν όλα πάνε καλά μπορεί να διεκδικήσει ακόμη και τη νίκη.

O Andreas Mikkelsen με το δεύτερο Hyundai i20 WRC τερμάτισε στην τρίτη θέση του βάθρου, δίνοντας πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα του για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών που προηγείται με 242 βαθμούς, έναντι της Toyota που έχει 198.

Τέταρτος τερμάτισε ο Elfyn Evans με το δεύτερο Ford Fiesta RS WRC κάνοντας και αυτός έναν πολύ καλό αγώνα και να σημειώσουμε ότι έχασε την τρίτη θέση στην τελευταία ειδική για μόλις 0,9 δέκατα του δευτερολέπτου.

Απογοήτευση για την ομάδα της Citroen, αφού ο μεν Sebastian Ogier αντιμετώπισε πληθώρα προβλημάτων (στην πρώτη ειδική σπάει την πίσω αριστερή ανάρτηση του C3 WRC και στην 10η ειδική σπάει την δεξιά ανάρτηση κτυπώντας σε ένα βράχο και άλλα πολλά) και τερμάτισε στην 41η θέση της γενικής, ενώ ο δε Esapekka Lappi τερμάτισε στην 7η θέση μην μπορώντας να κάνει κάτι καλύτερο.

WRC2 Pro

Η κατηγορία WRC2 Pro με τις εργοστασιακές συμμετοχές έγινε υπόθεση της Skoda Motorsport. Δεύτερο συνεχόμενο 1 – 2  λοιπόν (μετά την Πορτογαλία) για τα Fabia R5 Evo II, με τους Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen να παίρνουν τη νίκη και τους Jan Kopecky – Pabel Dresler να τους ακολουθούν στην δεύτερη θέση.

Τρίτοι τερμάτισαν οι Mads Ostberg Torstein Eriksen, με το Citroen C3 R5, που αν και κέρδισαν τις περισσότερες ειδικές, ένα πρόβλημα στο πρώτο σκέλος τους στοίχισε αρκετά λεπτά (περίπου 9) και τους περιόρισε στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Οι Gus Greensmith Elliott Edmondson με το Ford Fiesta R5 ,τερμάτισαν τέταρτοι μετά από έναν περιπετειώδη αγώνα. Είχαν στο πρώτο σκέλος ένα τουμπάρισμα, μια σπασμένη ζάντα στην προτελευταία ειδική και αρκετά μηχανικά προβλήματα.

WRC2

Και εδώ η Skoda Motorsport άφησε το στίγμα της αφού τα δυο πρώτα πληρώματα οδηγούσαν Fabia R5. Νικητές για δεύτερη συνεχόμενη φορά (κέρδισαν και πριν 20 μέρες στην Πορτογαλία) ήταν οι Pierre Loubet – Vincent Landais.

Αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με τα διαφορικά που μετά από κλειστές στροφές ή φουρκέτες έμεναν με κίνηση μόνο στους δυο τροχούς, αλλά τέλος καλό όλα καλά.

Ένα γνώριμο μας πλήρωμα οι Kajetan Kajetanowicz Maciek Szczepaniak (νικητές στο δικό μας Ακρόπολις δυο φορές) τερμάτισε στην δεύτερη θέση. Τρίτοι τερμάτισαν οι Ιταλοί Simone Tempestini Sebastian Itu με Hyundai i20 R5, ενώ σε αυτό το σημείο να σημειώσουμε ότι στην κατηγορία προηγούταν και στα δυο πρώτα σκέλη οι Takamoto KatsutaDaniel Barritt με Ford Fiesta R5. Στο ξεκίνημα όμως του τρίτου σκέλους την Κυριακή, μια διαρροή λιπαντικού έπεσε στην εξάτμιση και προκάλεσε φωτιά και παρόλο που η φωτιά σβήστηκε, ο Katsuta δεν μπόρεσε να ξεκινήσει.

Επόμενος αγώνας του ημερολογίου στις 1 – 4 Αυγούστου στην Φινλανδία, το πολύ παλιό και γνωστό ράλι των 1000 λιμνών.

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  1. Sordo – Del Barrio                        Hyundai i20 WRC
  2. Suninen – Lehtinen                   Ford Fiesta RS WRC
  3. Mikkelsen – Jaeger                      Hyundai i20 WRC
  4. Evans – Martin                           Ford Fiesta RS WRC
  5. Tanak – Jarveoja                          Toyota Yaris WRC
  6. Neuville – Gilsoul                        Hyundai i20 WRC
  7. Lappi – Ferm                                  Citroen C3 WRC
  8. Meeke – Marshall                        Toyota Yaris WRC
  9. Rovanpera – Halttunen      Skoda Fabia R5 WRC2 Pro
  10. Kopecky – Dresler                Skoda Fabia R5 WRC2 Pro

Περισσότερες φωτογραφίες: