Μετά το Πρωτάθλημα χώματος, ήρθε η ώρα να ξεκινήσει και το πρωτάθλημα ασφάλτου. Το ραντεβού ήταν στην πανέμορφη πόλη του Βόλου στις 13 – 14 Μαΐου, όπου η ΛΑ Βόλου (Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου) διοργάνωσε τον πρώτο γύρο για το Πρωτάθλημα Ασφάλτου, το 40ο Ράλλυ Κένταυρος.
Η έδρα του αγώνα ήταν το Πανθεσσαλικό Στάδιο της πόλης του Βόλου, όπου έγινε η εκκίνηση και ο τερματισμός του αγώνα. Στον ίδιο χώρο ήταν επίσης και το service park. O αγώνας ήταν διήμερος με δυο σκέλη και οκτώ Ειδικές Διαδρομές.
Το πρώτο σκέλος στο πανέμορφο βουνό των Κενταύρων με τρεις Ειδικές Διαδρομές επαναλαμβανόμενες, το Ξουρίχτι (16.40 χλμ.), τον Κισσό (10.30 χλμ.) και την Αλυκόπετρα (4.80 χλμ.).
Και το δεύτερο σκέλος είχε μια Ειδική Διαδρομή που έγινε δυο φορές και αυτή, τα πολύ γρήγορα Μελισσάτικα (13.50 χλμ.) λίγο έξω από την πόλη του Βόλου.
Οι συμμετοχές έφθασαν το πολύ καλό νούμερο 43 με τον συναγωνισμό να είναι στα ύψη. Το πρωί του Σαββάτου έγινε ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος πληρωμάτων και αυτοκινήτων στο Ι.ΚΤΕΟ Βόλου και το μεσημέρι της ίδιας μέρας δόθηκε η εκκίνηση του αγώνα, ενώ αργά το απόγευμα του Σαββάτου τα αυτοκίνητα μπήκαν στο χώρο του park ferme, που ήταν και αυτός στο Πανθεσσαλικό Στάδιο.
Την Κυριακή το πρωί έγινε η εκκίνηση του δεύτερου σκέλους με τα πληρώματα να πηγαίνουν να κάνουν τις υπόλοιπες δύο Ειδικές Διαδρομές και το μεσημέρι της ίδιας μέρας έγινε ο τερματισμός του αγώνα και η απονομή των επάθλων πάλι στο στάδιο.
Νικητές του αγώνα το αγαπημένο κυπριακό πλήρωμα Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Στέλιος Ηλιά με το VW Polo GTi R5, που επικράτησαν απόλυτα αφού κέρδισαν και τις οκτώ ειδικές διαδρομές του αγώνα και σημείωσαν την πρώτη ασφάλτινη νίκη στην καριέρα τους.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γιώργος Περουλάκης – Λευτέρης Σαρρής με Mitsubishi Lancer EvoVIII. Κινήθηκαν αξιοπρεπέστατα, πέτυχαν έξι δεύτερους χρόνους και κέρδισαν και την κατηγορία C2.
Τρίτοι τερμάτισαν ένα ακόμη πλήρωμα από την Κρήτη, τα αδέλφια Δημήτρης και Εμμανουήλ Κτιστάκης με το γνωστό Peugeot 306, που οδήγησαν πολύ γρήγορα με τον μοναδικό τρόπο που αυτοί μόνο ξέρουν και ήταν νικητές και στην F2, αλλά και στην κατηγορία C3.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C2
Νικητές στην κατηγορία C2, όπως είπαμε και πιο πάνω ήταν οι δεύτεροι γενικής κατάταξης, Γιώργος Περουλάκης – Λευτέρη Σαρρής με Mitsubishi Lancer Evo VIII.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γιώργος Αργυρίου – Δημήτρης Πάσχος επίσης με Mitsubishi Lancer Evo και την τριάδα της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Γιώργος Γεροδήμος – Σωτήριος Γρηγορίου με ένα Opel Astra H.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C3
Στην κατηγορία των 2000 κ.εκ., την C3, πρώτοι ήταν οι Κύπριοι Δημήτριος και Εμμανουήλ Κτιστάκης με το πολύ δυνατό Peugeot 306. Δεύτεροι ήταν οι Ιωάννης Κωνσταντινίδης – Δημήτριος Κυπαρισσάς με το Citroen DS3, ενώ ένα ακόμη Citroen DS3 με τους Κρητικούς Τίτος Τιτάκης – Θεόδωρος Μακράκης, τερμάτισε στην τρίτη θέση.
Στην κατηγορία C3 συμμετείχε και το περιοδικό μας, AutoMoto, με μια Opel Ascona B και πλήρωμα τον γιατρό Βασίλη Φυγκιώρη και συνοδηγό τον Χρήστο Κίτσο.
Στην πρώτη εμφάνιση του γιατρού στον αγώνα κινήθηκαν σβέλτα και τερμάτισαν στην 7η θέση της κατηγορίας C3 και στην 4η θέση της κλάσης Ε/11.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C4
Στην C4 πρώτοι τερμάτισαν οι Ανδρέας Περάκης – Κώστας Κουρουγκιάουρης με Peugeot 206, δεύτεροι ήταν οι Θεσσαλονικείς Κωνσταντίνος Αναγνωστάκης – Δημήτριος Αλεξιάδης με το πολύ όμορφο και γρήγορο Suzuki Swift, ενώ τρίτοι τερμάτισαν οι Δημήτριος Διαμαντής – Ανδρέας Μασιάλας με Toyota Corolla AE 86.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C5
Στην κατηγορία C5 πρώτοι τερμάτισαν οι Δημήτριος Μίχος – Κωνσταντίνος Χειράκης με Peugeot 208. Πάντα μάχιμος ο Δημήτρης Μίχος, παρά τα 11 χρόνια απουσίας από το αγωνιστικό κάθισμα έδειξε ότι παραμένει γρήγορος.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ένα πλήρωμα από την Λέσχη της Βέροιας, οι Αθανάσιος Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης με Peugeot 106 S16, ενώ ένα ακόμη Peugeot 106 S16 τερμάτισε στην 3η θέση της κατηγορίας, με τους τοπικούς Απόστολο Βεργοζήση – Στέφανο Κλόκα πλήρωμα.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ C6
Στην μικρή κατηγορία C6, πρώτοι τερμάτισαν οι Ιωάννης Κουτσοδήμος – Σπυρίδων Βλάγκας με Peugeot 106 S16. Οι Κυπελλούχοι της κατηγορίας το 2021 κινήθηκαν πολύ γρήγορα, όντως σε δικό τους αγώνα και δεν απειλήθηκαν από κανέναν.
Στη δεύτερη θέση αρκετά μακριά πίσω τους (4’.49’’.65), τερμάτισαν οι Ευάγγελος Μασιάλας – Ιωάννης Μόσχος με Citroen Saxo VTS κάνοντας και αυτοί έναν πολύ καλό αγώνα, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισαν τα αδέλφια Νικόλαος και Ηλίας Μανούσκος, επίσης με Citroen Saxo VTS.
Επόμενος σταθμός για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ασφάλτου, είναι το Ράλλυ Λαμίας στις 24 – 25 Ιουνίου.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ID PAPAS
ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Στέλιος Ηλιά VW Polo GTi R5
- Γιώργος Περουλάκης – Ελευθέριος Σαρρής Mitsubishi Lancer VIII
- Δημήτρης Κτιστάκης – Εμμανουήλ Κτιστάκης Peugeot 306
- Γιώργος Αργυρίου – Δημήτρης Πάσχος Mitsubishi Lancer
- Γιώργος Γεροδήμος – Σωτήρης Γρηγορίου Opel Astra H
- Δημήτρης Μίχος – Κων/νος Χειράκης Peugeot 208
- Κων/νος Κόρακας – Γιώργος Κότσαλης Mitsubishi Lancer
- Ιωάννης Κωνσταντινίδης – Δημήτρης Κυπαρισσάς Citroen DS3
- Τίτος Τιτάκης – Θεόδωρος Μακράκης Citroen DS3
- Ιωάννης Νομικός – Ανδρέας Νομικός Skoda Fabia S2000
Περισσότερες φωτογραφίες: